Auteur Topic: Safe sex in Jamaica?  (gelezen 5194 keer)

Baloulove

• Jr. Member
  • **
  • Waardering: +2/-0
Re: Safe sex in Jamaica?
« Reactie #15 Gepost op: 22 september 2011 »

Laten we reeël blijven....volgens mij moet je gewoon altijd en overal op 'safe' spelen, zeker als je iemand niet tot nauwelijks kent, weinig van zijn/haar achtergronden weet etc. Of je nu in Ierland, Afrika, JA of bij je eigen buurman verblijft.

Ik heb wel in Ocho Rios een paar keer wat voorvalletjes zitten bestuderen vanaf het strand. Het betreft hier de hoeren, die in het hotel, danwel op het strand verblijven. Als er dames, in een soort babydoll badpak op het strand verschijnen, dan gaat er ongetwijfeld iets gebeuren. En dan denk je....oké....die zijn er voor de alleenstaande mannen, die singel reizen. Nou mis.....de gebeurtenis vond in zee plaats.....jawel....tussen de verkopers, die vanuit zee/strand handelen, de jetski-verhuurders, overige medewerkers van de watersport-tak en de hoertjes.
De hoertjes verbleven 2x langere tijd, binnen 2 uur, in het water, met jawel....2x een verschillende verkoper aan hun kont gekleefd (een soort onderwater 'reggaeton', de muziek bedacht ik er zelf maar bij!). Je maakt mij niet wijs, dat die verkopers een condoom om krijgen in het water. En dan ontmoet jij één van die mannen 's-avonds ergens in een uitgaansgelegenheid  :o Neemt niet weg, dat de vrouwen het daar ook niet zo nauw nemen met de preventieve maatregelen.

Ik had ook dit jaar weer een boek meegenomen, met het voornemen om deze dit jaar eens echt te gaan lezen op het strand, maar je snapt het al waarschijnlijk.....ben er niet aan toe gekomen  :-\
Had het veuls te druk met observeren....

TonyP

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: 22 september 2011 »

Ha, ha, ha, mooi verhaal!

Niet zo gek dat Jamaica 1 van die landen is met het hoogste aantal HIV geinfecteerden ter wereld.

Familypack Durex mee is het devies  ;)

Of gewoon lekker Jamaica ontdekken en de sex voor thuis bewaren, is misschien nog beter?

Succes mensen!

Tony

yvon

• Full Member
  • Waardering: +0/-2
« Reactie #17 Gepost op: 29 december 2011 »

Hihi,
Wel een leuke ervaring balou love.
Maar ik ga me daar toch nie mee bezighouden hoor, ha, ha, ha!

xx

Yvon

Dready

• Sr. Member
  • Waardering: +5/-0
« Reactie #18 Gepost op: 30 december 2011 »

@ Yvon.......ben je inmiddels al in jamaica geweest???
It is nice too be important, but it is even more important too be nice.

yvon

• Full Member
  • Waardering: +0/-2
« Reactie #19 Gepost op: 31 december 2011 »

Hi Dready,
Nee, ik ben nog nie geweest. We zouden in februari gaan, maar mam werd ziek en en ik wilde toen niet weg. Nu is mam gelukkig weer helemaal opgeknapt en ik met haar in september naar Portugal geweest. was ook leuk, da wel.

Maar ja, dan zijn de centjes weer even op  :(

Jamaica staat nog zeker op ons verlanglijstje, dus ik ga er vast nog eens komen. En ik lees nog steesd veel mee op het forum hoor!

xx

Yvon

aisamama

• Newbie
  • *
  • Waardering: +0/-0
  • mi true love
« Reactie #20 Gepost op: 15 februari 2012 »

hahaha yvon ik vond de mannen wat minder daar , maar ja ieder zijn eigen smaak.

+ Snel beantwoorden

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Typ de afgebeelde letters over
Luister naar de letters / Vraag een andere afbeelding aan
Typ de afgebeelde letters over:
Welke muziekant zette Jamaica op de kaart?:
En hoe heette zijn band?:

Reacties op Facebook