Auteur Topic: Hallo :)  (gelezen 264 keer)

Chrissie

• Newbie
  • *
  • Waardering: +0/-0
Hallo :)
« Gepost op: 15 oktober 2010 »

Hallo :)
Wij zijn Christine en Gerard uit Amstelveen. We zijn beide 29 jaar en werken alle 2 bij Albert Heijn. We zijn dol op reizen en hebben dat tot nu toe veel in Europa gedaan. Voornamelijk zo goedkoop mogelijk, alles met het openbaar vervoer, bed & breakfast enzo. Wij vinden dat helemaal super, gewoon gaan zonder iets te regelen en dan wel zien.
Nu willen wat verder weg en hebben we Jamaica op het oog. En al surfende kwam ik hier terecht, leuk!
Groetjes, Chris.

DutchJam

• Administrator
  • Hero Member
  • Waardering: +23/-3
    • Het Nederlands Jamaica Forum
Re: Hallo :)
« Reactie #1 Gepost op: 16 oktober 2010 »

Hallo Christine (en Gerard),

Welkom op het Jamaica Forum!

Leuk dat jullie beide bij Appie werken, wordt het niet eens tijd dat Appie zich in de Jamaicaanse keuken gaat verdiepen?  ;)

Ik denk dat een land als Jamaica een prima keus is om te backpacken, alhoewel ik daar zelf geen ervaring mee heb. Maar het reizen met openbaar vervoer is in Jamaica een avontuur op zich en het stikt er van de goedkope mogelijkheden om te overnachten. Dus het is zeker mogelijk om Jamaica op deze manier te doen.

Ik hoop dat het forum jullie er een beetje bij gaat helpen.

Veel plezier hier en straks daar.
DutchJam
Administrator & Fond of Ja...

+ Snel beantwoorden

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Typ de afgebeelde letters over
Luister naar de letters / Vraag een andere afbeelding aan
Typ de afgebeelde letters over:
Welke muziekant zette Jamaica op de kaart?: