Auteur Topic: rechtspraak in Jamaica  (gelezen 347 keer)

caribinita

• Jr. Member
  • **
  • Waardering: +2/-1
rechtspraak in Jamaica
« Gepost op: 03 november 2011 »

zie verschillende verhalen over wat er kan gebeuren in Jamaica, maar wil toch even hier mijn positieve reactie bij plaatsen. Ben zelf vorig jaar november naar het Supreme Court in Kingston geweest ivm een lastig verhaal omtrent mijn huis...maar zie de rechter heeft rechtgesproken nadat ik met alle bewijzen kwam dat al het geld alleen van mij afkomstig was. Onmiddelijk is er een order of the judge uitgegeven zodat ik nu nog wel moet wachten op de title in my name only (en ja als het hier al lang duurt duurt het daar natuurlijk ook lang) maar ben inmiddels met medewerking van politie begonnen te ontruimen en hoop gauw een nieuwe koper voor dit huis!

Tineke29

• Newbie
  • *
  • Waardering: +0/-0
Re: rechtspraak in Jamaica
« Reactie #1 Gepost op: 06 november 2011 »

Misschien stom hoor, maar in Jamaica geldt toch ook zeker 'onschuldig tot het tegendeel is bewezen'?

Of ben ik nu heel erg naief?

Groetjes,

Tineke

caribinita

• Jr. Member
  • **
  • Waardering: +2/-1
« Reactie #2 Gepost op: 06 november 2011 »

zou het niet weten; niemand had ingeschat dat ik mijn gelijk zou kunnen behalen...Jamaica...corrupt..maar niets is minder waar als het over rechtspraak gaat!

Bertientje

• Sr. Member
  • Waardering: +7/-0
    • Xpresse Office Support
« Reactie #3 Gepost op: 06 november 2011 »

Wij hebben ook een goede ervaring met het Supreme Court in Kingston. Snel en efficient en de zaak was snel geregeld. En echt geen geld geschoven hoor richting de rechter. Ging om familierecht btw.

+ Snel beantwoorden

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Typ de afgebeelde letters over
Luister naar de letters / Vraag een andere afbeelding aan
Typ de afgebeelde letters over:
Welke muziekant zette Jamaica op de kaart?: