Auteur Topic: Golfclubs met cocaïne gevonden  (gelezen 255 keer)

DutchJam

• Administrator
  • Hero Member
  • Waardering: +23/-3
    • Het Nederlands Jamaica Forum
Golfclubs met cocaïne gevonden
« Gepost op: 28 oktober 2011 »

Golfclubs met cocaïne gevonden

In een flat in Maassluis heeft de Nationale Recherche woensdag na een huiszoeking dertien met cocaïne gevulde golfclubs aangetroffen. Drie mannen zijn aangehouden. Zij zitten in voorlopige hechtenis.

De golfclubs zijn waarschijnlijk eerder deze maand met het vliegtuig vanuit Jamaica via België naar Nederland gesmokkeld. Het gaat om ongeveer anderhalve kilo cocaïne, met een straatwaarde van zo'n honderdduizend euro.

Uit Jamaica, via België naar Nederland... Hmmmm...

Lees volledig artikel op nos.nl: Golfclubs met cocaïne gevonden.
DutchJam
Administrator & Fond of Ja...

Baloulove

• Jr. Member
  • **
  • Waardering: +2/-0
Re: Golfclubs met cocaïne gevonden
« Reactie #1 Gepost op: 02 november 2011 »

Er staat 'waarschijnlijk' vanuit JA, dus....laten we nog even een slagje om de arm houden, voor het geval het ergens anders vandaan is gekomen.
Maar...stel dat het waar is....dan herinner ik me mijn terugtocht vanuit JA naar NL, waarbij de douane zo verrot moeilijk deed bij die Arubaan, die zelfs bedreigd werd, dat ze wel degelijk cocaine in zn koffer zouden aantreffen (die man zo onschuldig als de pest). Dan begrijp ik niet, dat die golfclubs 'ongeroken' het land hebben kunnen verlaten, tenzij er een dealtje is gemaakt tussen de douane en de smokkelaars?! Ook dat zou me niet eens verbazen....

caribinita

• Jr. Member
  • **
  • Waardering: +2/-1
Re: Golfclubs met cocaïne gevonden
« Reactie #2 Gepost op: 03 november 2011 »

ha ha denk dat ook in dit geval de Belgische Route makkelijker is!

+ Snel beantwoorden

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Typ de afgebeelde letters over
Luister naar de letters / Vraag een andere afbeelding aan
Typ de afgebeelde letters over:
Welke muziekant zette Jamaica op de kaart?: