Ja, ja, ja dames...
Maak me maar gek...
Hebben we nog niet genoeg gegeten de afgelopen weken?
Ahja, vast wel, maar ik snap het... Dat was natuurlijk geen Jamaican cuisine, right?

Okee dan...
De meeste zijn het er wel over eens: een diner in buffetvorm en wat muziek moet voldoende zijn voor een leuke avond. Ik zal Planet Rose mailen dat we daarvoor gaan en vragen om een prijsopgave te doen.
Dan moeten we toch zo langzamerhand ook maar een datum gaan bepalen. Ik stel het volgende voor:
Ieder lid die mee wil doen duikt even zijn of haar agenda in en kijkt welke data voor hem of haar het beste uitkomt in (2e helft) januari, februari en (voor alle zekerheid, dat geeft wellicht meer ruimte) maart. Die data mag je me dan even laten weten (niet hier posten please, anders wordt het wat onduidelijk allemaal). Laat tegelijkertijd even weten met hoeveel personen je meedoet.
Je kunt me mailen via het envelop icoontje onder mijn avatar of door een privé berichtje via het menu 'Mijn berichten' tot laten we zeggen 15 januari. Dat geeft iedereen wat tijd om het uit te zoeken, mijzelf inclusief, want ik zit de komende maanden ook niet vet in mijn vrije tijd.
Daarna ga ik stoeien met alle data die ik binnen heb gekregen om daaruit een paar meest geschikte data te kiezen, die ik dan aan jullie ga voorleggen. Tegen die hoop ik ook een idee van de kosten per persoon te hebben.
Goed plan? Duik je agenda maar in dan...
Geen goed plan? Laat me een beter plan weten...