Auteur Topic: Martinus aangenaam.  (gelezen 316 keer)

Storm

• Newbie
  • *
  • Waardering: +0/-0
Martinus aangenaam.
« Gepost op: 29 september 2010 »

Hallo,

Ik stel me even voor.
Ik ben Martinus, man, veertiger, en 28-10 ga ik voor twee weekjes naar Jamaica. :D voor het eerst
Ik ga er waarschijnlijk vaker komen , ik ben uitgenodigd door een vriend die er net is komen wonen voor waarschijnlijk een jaar of twee, dankzij deze vriend heb ik al meerdere plekken op aarde mogen bezoeken.
Voor het eerst kom ik nu in een toeristisch land, dus ik ben benieuwd.

Prachtig forum! compliment.

Ik wil eens kijken of ik hier op dit forum wat inspiratie op kan doen voor die aankomende twee weken.
Ik heb nog niet veel gevonden over commerciele mogelijkheden, handel etc, wil graag het aangename met het nuttige combineren.
En de bezienswaardigheden die ik zeker moet aandoen zal ik hier vast ook wel vinden.

Alvast aangenaam kennismaken dus.
groet

miranda

• Full Member
  • Waardering: +5/-0
Re: Martinus aangenaam.
« Reactie #1 Gepost op: 29 september 2010 »

veel plezier met rondneuzen.... en natuurlijk straks op jamaica..

Waar is die vriend van jou gaan wonen dan op Jamaica? en dan voor werk ofzo.... ben helemaal niet nieuwsgierig hoor  ;), maar mijn vriend komt van Jamaica die op 28 okt juist deze kant op komt voor een maand...maar wie weet kom ik ook nog een keer voor de keuze of ik die kant op ga...

groetjes Miranda

DutchJam

• Administrator
  • Hero Member
  • Waardering: +23/-3
    • Het Nederlands Jamaica Forum
« Reactie #2 Gepost op: 29 september 2010 »

Beste Storm,

Van harte welkom op het Jamaica Forum. Je nickname is vandaag erg toepasselijk, het is noodweer in Jamaica ;)

Dank voor het compliment over het forum, het is nog jong maar krijgt lanzaam een gezicht.

Stel gerust je vragen, we proberen ze naar eer en geweten te beantwoorden, daar is het forum tenslotte voor.
En, uiteraard, zijn we ook benieuwd naar jou ervaringen, zowel op commercieel vlak als het aangename.

Ik denk dat je, als wereldreiziger, Jamaica wel zal gaan waarderen. Een land waar welliswaar toeristen komen, maar dat toch zijn eigen identitiet behoudt en koestert.

Nogmaals welkom!
DutchJam
Administrator & Fond of Ja...

Storm

• Newbie
  • *
  • Waardering: +0/-0
« Reactie #3 Gepost op: 29 september 2010 »

Ik ben erg benieuwd, kan ik wel zeggen, naar mijn ervaringen daar.
In ieder geval is het gemakkelijk, voor de verrandering, om contact te houden met het thuisfront, omdat er geskypt, gechat etc. kan worden, en dat is luxe.

Wat de vriend precies doet (in Kingston), zonder je nieuwschierigheid te voeden ;), is een beetje geheim. Maar het heeft te maken met adviseren van overheid hoe te  onderhandelen met bonden etc. En aangezien dat in Jamaica een gevaarlijke bezigheid blijkt te zijn.......  :-X kan ik het niet op een openbaar forum melden

Bedankt voor het welkom

« Laatst bewerkt op: 29 september 2010 door Storm »

+ Snel beantwoorden

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Typ de afgebeelde letters over
Luister naar de letters / Vraag een andere afbeelding aan
Typ de afgebeelde letters over:
Welke muziekant zette Jamaica op de kaart?: