hoi allemaal, leuk dat jullie zo snel reageren..kom zelf al zo'n 6 jaar in Jamaica en ben met een goede vriend die altijd op zijn verjaardag ipv zelf iets te vieren schalen met gebakken kip en rice en peas gaat brengen die dag...ik mocht mee om te kijken en heb mezelf tevens nuttig gemaakt om de lunch bij de vrouwen uit te gaan delen..raakte me echt gezien hun verblijf in een barak vol oude bedden sommige te ziek om te lopen of zelfs om te zitten maar met een beetje hulp om overeind te komen en vriendelijkheid zag je ze zelfs glimlachen..familie laat het vaak afweten dat is het trieste...de staat steunt ze wel geldelijk maar het is natuurlijk nooit genoeg. Dus ik dacht als iemand langer wil blijven en zich nuttig wil maken dan ben je daar echt op je plaats ze zullen er blij mee zijn. Het tehuis ligt op de weg van Mobay naar Negril tussen Lucea en Green Island (zo'n 3 kwartier rijden vanaf Negril) er tegenover ligt het ziekenhuis...In Jamaica mag je 3 maanden blijven en mijn vriend heeft een goed appartementen complex voor weinig geld waar ik altijd verblijf (mijn eigen huis ligt te ver weg en ben bezig daar met een ontruimingsprocedure voor verkoop) zo'n 2 km van de beaches Negril..dus wil iemand laat het weten! gr, marjan