Auteur Topic: vrijwilligers gezocht  (gelezen 410 keer)

caribinita

• Jr. Member
  • **
  • Waardering: +2/-1
vrijwilligers gezocht
« Gepost op: 20 oktober 2011 »

voor degenen die iets willen gaan doen in Jamaica, heb zelf een bezoek gebracht aan een infirmerie in Hanover een verpleegtehuis voor ouderen en mensen die niet meer voor zichzelf kunnen zorgen...heb er even meegedraaid met de lunch en gezien dat ze graag wat helpende handen kunnen gebruiken vandaar mijn belofte aan hen en mijn verzoek hier!

Ria1961

• Sr. Member
  • Waardering: +8/-4
Re: vrijwilligers gezocht
« Reactie #1 Gepost op: 20 oktober 2011 »

Hoi Caribinita,
Kun je er misschien iets meer over vertellen???
Groetjes Ria

PeterJam

• Full Member
  • Waardering: +3/-0
« Reactie #2 Gepost op: 20 oktober 2011 »

Dit is inderdaad interessant Caribinita.
Hoe ben jij daar nu beland?  ;)
Waar in Hanover is dat verpleegtehuis precies?
En hoe kunnen eventuele vrijwilligers zich melden bij de leiding? Is er een contactpersoon daar? Of via jou?

Peter

Ria1961

• Sr. Member
  • Waardering: +8/-4
« Reactie #3 Gepost op: 21 oktober 2011 »

Ja en voor hoelang kun je daar heen.
Wat heb je nodig.
Wat kost het??
Er zijn zoveel vragen die in me op komen.
Groetjes Ria

caribinita

• Jr. Member
  • **
  • Waardering: +2/-1
« Reactie #4 Gepost op: 21 oktober 2011 »

hoi allemaal, leuk dat jullie zo snel reageren..kom zelf al zo'n 6 jaar in Jamaica en ben met een goede vriend die altijd op zijn verjaardag ipv zelf iets te vieren schalen met gebakken kip en rice en peas gaat brengen die dag...ik mocht mee om te kijken en heb mezelf tevens nuttig gemaakt om de lunch bij de vrouwen uit te gaan delen..raakte me echt gezien hun verblijf in een barak vol oude bedden sommige te ziek om te lopen of zelfs om te zitten maar met een beetje hulp om overeind te komen en vriendelijkheid zag je ze zelfs glimlachen..familie laat het vaak afweten dat is het trieste...de staat steunt ze wel geldelijk maar het is natuurlijk nooit genoeg. Dus ik dacht als iemand langer wil blijven en zich nuttig wil maken dan ben je daar echt op je plaats ze zullen er blij mee zijn. Het tehuis ligt op de weg van Mobay naar Negril tussen Lucea en Green Island (zo'n 3 kwartier rijden vanaf Negril) er tegenover ligt het ziekenhuis...In Jamaica mag je 3 maanden blijven en mijn vriend heeft een goed appartementen complex voor weinig geld waar ik altijd verblijf (mijn eigen huis ligt te ver weg en ben bezig daar met een ontruimingsprocedure voor verkoop) zo'n 2 km van de beaches Negril..dus wil iemand laat het weten! gr, marjan

+ Snel beantwoorden

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Typ de afgebeelde letters over
Luister naar de letters / Vraag een andere afbeelding aan
Typ de afgebeelde letters over:
Welke muziekant zette Jamaica op de kaart?: