Auteur Topic: Knutsford Express  (gelezen 2939 keer)

IBartels

• Gast
Re: Knutsford Express
« Reactie #15 Gepost op: 21 juli 2012 »

Ik had deze vraag ook al in een andere topic gesteld, maar ik zie dat hij hier beter past. Dus zal hem hier nog een keer stellen:

Ik heb donderdag een ticket geboekt bij Knutsford Express, van Montego Bay naar Ocho Rios. Nu heb ik een bevestiging gekregen, maar ik heb nog geen ticket ontvangen. Iemand hier ervaring mee en weet hoe dat werkt? Ik wil graag nog een aantal tickets boeken naar Kingston en Negril. Maar dan wil ik wel graag weten dat ik tickets ontvang. Maandag vertrek ik naar Cuba en ga ik gelijk door naar Jamaica (ja ik weet het, ben lekker op tijd!) dus hoop hier snel achter te kunnen komen!

Bedankt!

DutchJam

• Administrator
  • Hero Member
  • Waardering: +23/-3
    • Het Nederlands Jamaica Forum
« Reactie #16 Gepost op: 21 juli 2012 »

IBartels,

Ik heb zelf geen ervaring met vooraf reserveren, die paar keer dat ik met Kuntsfort Express heb gereisd kocht ik de kaartjes ter plaatse. Een echt 'ticket' heb ik nooit gehad eigenlijk.

Maar als je de bevestiging van Knutsfort Express zelf hebt ontvangen (niet de betalings bevestiging van de credit card bijvoorbeeld), dan kun je er vanuit gaan dat de plaatsen gereserveerd zijn. Maak van die bevestiging een uitdraai en neem die mee als je naar Jamaica gaat.

Knutsfort Express gebruikt eigen opstapplaatsen en op elk van die opstapplaatsen is een kantoortje met medewerkers aanwezig. Daar loop je dan even met de uitdraai van de bevestiging binnen en dan zal het goed komen.

Maandag.... oh my.... Ge beseft wat voor mazzelaar u bent?  :)
DutchJam
Administrator & Fond of Ja...
Like JamaicaForum.nl @ Facebook: http://www.facebook.com/jamaicaforum.nl.

IBartels

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: 21 juli 2012 »

Ja dat besef ik zeker! Eerst een paar weken Cuba en daarna Jamaica! Zoveel zin in!

Bedankt weer voor het beantwoorden van mijn vraag DutchJam! Ik heb er flink wat gehad op verschillende forums!

Marco

• Full Member
  • Waardering: +1/-10
« Reactie #18 Gepost op: 12 november 2012 »

Check ook eens de South Coast Express. 2x daags vanuit Negril naar Kingston met stops in Black River, Santa Cruz, Mandeville.
Ongeveer 2500ja voor de trip. Tickets te verkrijgen op Michael Manley boulevard.

DutchJam

• Administrator
  • Hero Member
  • Waardering: +23/-3
    • Het Nederlands Jamaica Forum
« Reactie #19 Gepost op: 22 november 2012 »

Check ook eens de South Coast Express. 2x daags vanuit Negril naar Kingston met stops in Black River, Santa Cruz, Mandeville.
Ongeveer 2500ja voor de trip. Tickets te verkrijgen op Michael Manley boulevard.

Wordt die ook door Knutsford Express uitgebaat Marco?
DutchJam
Administrator & Fond of Ja...
Like JamaicaForum.nl @ Facebook: http://www.facebook.com/jamaicaforum.nl.

+ Snel beantwoorden

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Typ de afgebeelde letters over
Luister naar de letters / Vraag een andere afbeelding aan
Typ de afgebeelde letters over:
Welke muziekant zette Jamaica op de kaart?:
En hoe heette zijn band?:

Reacties op Facebook