Auteur Topic: Mick Jagger en Damian Marley  (gelezen 230 keer)

Baloulove

• Jr. Member
  • **
  • Waardering: +2/-0
Mick Jagger en Damian Marley
« Gepost op: 14 oktober 2011 »

Ik ontving deze CD van mn buurman, omdat ik in JA geweest ben dit jaar. Misschien de moeite waard om de samengestelde video eens te bekijken. Ik vind de CD boven verwachting goed en heerlijk ritme!

SuperHeavy - In The Studio

DutchJam

• Administrator
  • Hero Member
  • Waardering: +23/-3
    • Het Nederlands Jamaica Forum
Re: Mick Jagger en Damian Marley
« Reactie #1 Gepost op: 14 oktober 2011 »

Ik moet zeggen dat ik toen ik voor de eerste keer van Mick Jagger's 'SuperHeavy' hoorde ik -als Rolling Stones liefhebber- wat krampen in mijn maag kreeg. SuperHeavy..., wat een naam dacht ik... Jagger is nu echt rijp voor een bejaardentehuis...

Maar..., mijn vooroordeel was onterecht. Er staan tenslotte vijf fantastische muzikanten daar en een alleraardigste CD in elkaar hebben gezet. Een Rolling Stones gehalte is wel te bespeuren op de achtergrond, maar dat mag de pret niet drukken... Het zal anno 2011 geen wereldhits opleveren denk ik, maar het een leuk muziekdocumentje geworden.

Inderdaad Baloulove, boven verwachting best goed :)
DutchJam
Administrator & Fond of Ja...

+ Snel beantwoorden

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Typ de afgebeelde letters over
Luister naar de letters / Vraag een andere afbeelding aan
Typ de afgebeelde letters over:
Welke muziekant zette Jamaica op de kaart?: