Auteur Topic: Hallo  (gelezen 430 keer)

Nice Nuis

• Newbie
  • *
  • Waardering: +1/-0
Hallo
« Gepost op: 10 oktober 2011 »

Mijn naam is Tim en ik volg het forum al een tijdje.
Ik ben afgelopen zomer voor het eerst naar Jamaica geweest op rondreis en het was geweldig!
Ik ben ook groot reggae fan en mijn eerste post kun je dus ook vinden bij Concerten & Evenementen!
Groeten,

Tim

DutchJam

• Administrator
  • Hero Member
  • Waardering: +23/-3
    • Het Nederlands Jamaica Forum
Re: Hallo
« Reactie #1 Gepost op: 10 oktober 2011 »

Hallo Tim,

Van harte welkom op het JamaicaForum.nl!
Goed te lezen dat Jamaica je bevallen is, we horen natuurlijk graag jouw ervaringen  ;)

Tnx voor posting Cocoa Tea en Frankie Paul in Nijmegen, als reggaefan ben je daar vast te vinden...

Nogmaals welkom, ik hoop dat het forum een vaste stek voor je wordt!
DutchJam
Administrator & Fond of Ja...

Nice Nuis

• Newbie
  • *
  • Waardering: +1/-0
« Reactie #2 Gepost op: 12 oktober 2011 »

Hi DutchJam en de rest.
Bedankt voor het warme welkom!
Jazeker ben ik van de partij bij Cocoa Tea!!! In Jamaica is hij echt groot kwamen we achter tijdens onze reis. Bijna net zo groot als Vybz Kartel en bijvoorbeeld Beres Hammond (die man is zo populair in Jamaica, iedereen kent hem, terwijl hij buiten Jamaica nauwelijks bekend is).
Ik heb mezelf sinds terugkomst uit Jamaica een levensdoel gesteld: zo vaak mogelijk op vakantie naar Jamaica!!!
Wat een fantastisch eiland, wat een fantastische mensen, wat een fantastische cultuur!!!!
Als ik dat eerder had geweten was ik al veel vaker daar naartoe gegaan! Vooral Oost-Jamaica en Zuid-Jamaica zijn ons uitstekend bevallen!!!
Ik wil de volgende keer graag naar Accompong. Iemand al eens daar geweest en de festiviteiten meegemaakt? http://www.jamaicanmaroons.com/
« Laatst bewerkt op: 12 oktober 2011 door Nice Nuis »

Baloulove

• Jr. Member
  • **
  • Waardering: +2/-0
« Reactie #3 Gepost op: 14 oktober 2011 »

Ha Nice Nuis....ook namens mij welkom (ben er zelf nog maar kort hoor!). Ik herken je gevoelens omtrent Jamaica....ben ook helemaal verkocht, sinds mijn vakantie afgelopen aug/sept. We blijven dus hard sparen om zo vaak mogelijk naar JA af te reizen!  ;D

+ Snel beantwoorden

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Typ de afgebeelde letters over
Luister naar de letters / Vraag een andere afbeelding aan
Typ de afgebeelde letters over:
Welke muziekant zette Jamaica op de kaart?: