Auteur Topic: Jointje roken?  (gelezen 3232 keer)

DutchJam

• Administrator
  • Hero Member
  • Waardering: +23/-3
    • Het Nederlands Jamaica Forum
Re: Jointje roken?
« Reactie #15 Gepost op: 22 juni 2011 »

Ik zou toch maar heel goed oppassen wat je doet in Jamaica voorwat betreft het in bezit hebben van ganja....soms kun je een andere "oom agent" tegen het lijf lopen en dan helpen $Ja 5000-10.000 je echt niet.....maar goed ieder moet doen wat ie moet/wil doen....who am I to jugde????

Blessings Dready
Agree ;)

Hoewel mijn ervaring is dat de meeste agenten in Jamaica helemaal niet zo onredelijk zijn als hun reputatie doet vermoeden en ik nog nooit in verband met ganja met de lokale flikken in aanraking ben geweest (om de doodeenvoudige reden dat mijn laatst joint dateert van de vorige eeuw...), deel ik Dready's commentaar.

Je moet het niet opzoeken en dus voorzichtig zijn. Je bent in een ander land en je dient de Jamaicaanse wetten te respecteren, dat verwacht je van de Marokkaan in Nederland immers ook.

En dus moet je beseffen dat als je in bezit van ganja bent je feitelijk de wet overtreedt.

Dus als je ganja in Jamaica gebruikt en gepakt wordt, niet huilen dan he?  8)
DutchJam
Administrator & Fond of Ja...

PeterJam

• Full Member
  • Waardering: +3/-0
« Reactie #16 Gepost op: 28 november 2011 »

He is idd strafbaar, dus uitkijken geblazen.

Een jointje paffen in je hotel kan best, zal niemand moeilijk over doen.

Openlijk op straat wordt een ander verhaal.

Lok het niet uit en neem het zeker niet mee naar huis!

Dan kan je weinig gebeuren...

Peter

bellymus

• Jr. Member
  • **
  • Waardering: +4/-0
« Reactie #17 Gepost op: 10 mei 2012 »

Ik reed een paar dagen geleden terug van Bob Marleys geborte plaats in nine miles met twee klanten,ik had ze al gewaarschuwd om zo veel mogelijk daar te roken en niks te kopen om mee te nemen. Maar ze wou het liefste een paar dikke joints meenemen voor s'avonds in het hotel. En jahoor,op de terug weg gestopped door de politie,hij keek achterin de auto naar de nervous,zweetende,rood gezichten en ik zat heel stil te bidden. Maar na een lange stilte zei hij niks en mogen wij verder.....maar het was geen prettige gevoel, ook geen leuke ervaring voor mijn gasten. Dus rook zo veel mogelijk waar dat kan en voor de rest niks meenemen.
Bellymus

+ Snel beantwoorden

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Typ de afgebeelde letters over
Luister naar de letters / Vraag een andere afbeelding aan
Typ de afgebeelde letters over:
Welke muziekant zette Jamaica op de kaart?: