Auteur Topic: Lees dit eerst ff...  (gelezen 1108 keer)

DutchJam

• Administrator
  • Hero Member
  • Waardering: +21/-3
    • Het Nederlands Jamaica Forum
Lees dit eerst ff...
« Gepost op: 31 januari 2010 »

Ganja en Jamaica, marihuana en Nederland... Of je het er nu mee eens bent of niet, het één is toch een beetje (veel) met het ander verbonden: drugs nemen in beide landen een toch wat bijzondere plaats in.

Hoewel anders doet vermoeden, zijn drugs -en dus ook ganja- in Jamaica gewoon verboden. Zelfs het roken van een jointje mag daar officieel niet. Dan zijn we in Nederland toch wat toegankelijker...

Hier op JamaicaForum.nl gaat het als volgt:
Erover discussiëren, elkaars meningen en ervaringen uitwisselen, tips over wat wel en niet, het mag allemaal best.

Maarrrr...
Dit is niet de plek om te kopen, verkopen of te promoten. Alle berichten die ook maar enigszins in deze richting wijzen worden onmiddellijk verwijderd!

Met andere woorden, hou dus het legaal en have fun!

DutchJam
Administrator & fond of Ja...

DutchJam
Administrator & Fond of Ja...

Frankieboy

• Newbie
  • *
  • Waardering: +0/-0
Re: Lees dit eerst ff...
« Reactie #1 Gepost op: 03 februari 2010 »

Haha en ik maar denken dat ik die kilo wiet die ik heb liggen hier wel kon slijten. Grapje natuurlijk maar het is inderdaad wel één van de eerste dingen die bij je opkomen als je aan Jamaica of Nederland denkt. Wereldwijd staan beide landen hier wel om bekend.

Heb er zelf geen ervaring mee en geen behoefte aan al roken wij wel regelmatig een shisha (Egyptische waterpijp). Dat is echter gewone tabak met een smaakje, appel, meloen, kokosnoot, mint, banaan, aardbei, enz. Geeft toch altijd weer een beetje dat vakantiegevoel en daar kan ik dan wel weer dagelijks van genieten na een drukke dag op kantoor..

Groeten,
Frank

DutchJam

• Administrator
  • Hero Member
  • Waardering: +21/-3
    • Het Nederlands Jamaica Forum
Re: Lees dit eerst ff...
« Reactie #2 Gepost op: 07 februari 2010 »

Niks mis mee hoor Frank, gelijk heb je.

Ik moet zeggen, ik ben alweer een tijdje van de tabak af en echt missen doe ik het niet.
Maar de geur van tabak of ganja..., ja die kan me nog best bekoren hoor.

Kan met goed voorstellen dat je rokertje een stukje rust geeft na een dag hard werken. En dat moet ook mogen.
Een beetje van de lekkere dingen van het leven genieten... Niks mis mee hoor :-)
DutchJam
Administrator & Fond of Ja...

+ Snel beantwoorden

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Typ de afgebeelde letters over
Luister naar de letters / Vraag een andere afbeelding aan
Typ de afgebeelde letters over:
Welke muziekant zette Jamaica op de kaart?: