Auteur Topic: Bolt: ‘Goed voor de sport dat ik af en toe verlies'  (gelezen 227 keer)

DutchJam

• Administrator
  • Hero Member
  • Waardering: +21/-3
    • Het Nederlands Jamaica Forum

Bolt: ‘Goed voor de sport dat ik af en toe verlies'

De Vlaamse krant Het Nieuwsblad weet te vertellen dat Usain Bolt tegelijk niet en wel gelukkig is.

Ongelukkig, omdat hij geblesseerd in Jamaica zit en niet vrijdag op de Memorial in Brussel. ‘Daar keek ik naar uit.'

Gelukkig, omdat hij in Jamaica zit en voor het eerst in zeven jaar zijn verjaardag weer thuis kon vieren. Afgelopen weekend werd hij 24. ‘Dat ik nu mijn verjaardag in mijn woonplaats kon vieren, maakte het toch specialer.'

Dat hij op de meeting in Stockholm voor het eerst in twee jaar een wedstrijd verloor, tegen Tyson Gay, daar zit hij ogenschijnlijk niet mee. ‘Het is goed voor de sport dat ik af en toe verlies.' Wellicht heeft veel te maken dat dit seizoen een overgangsseizoen is, zonder grote kampioenschappen. Dat wordt in 2011 (met het WK) en 2012 (met de Olympische Spelen) wel anders. ‘Mijn grootste verjaardagswens is mijn wereldtitels en olympische titels verlengen.'

Nou ja, over een dag of 10 ben ik ook in Jamaica. Zoek ik hem op, gaan we een stukkie lopen  ;)
DutchJam
Administrator & Fond of Ja...

+ Snel beantwoorden

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Typ de afgebeelde letters over
Luister naar de letters / Vraag een andere afbeelding aan
Typ de afgebeelde letters over:
Welke muziekant zette Jamaica op de kaart?: