Auteur Topic: kosten excursies  (gelezen 1905 keer)

Bertientje

• Sr. Member
  • Waardering: +7/-0
    • Xpresse Office Support
Re: kosten excursies
« Reactie #15 Gepost op: 26 augustus 2010 »

Als je naar de bezoekersaantallen van het mausoleum van Bob Marley en Mayfield Falls kijkt kun je al nagaan dat deze 2 niet te vergelijken zijn. Bij Mayfield is het zeker geen vetpot. En om nou moeilijk te doen over een leuke tip omdat de gids 0,0 verdient of een schijntje, ach. Als je onze salarissen en vakantiegeld vergelijkt met het inkomen van die mannen zou ik er geen halszaak van maken. Onze gids destijds heeft absoluut niet geklaagd over zijn verdiensten maar als je je ogen de kost geeft en het handjevol toeristen ziet rondlopen weet je ook wel dat het geen vetpot is. En een gigolo verdient denk ik beter ergens in de buurt van een resort/druk bezocht strand dan in de bush van Mayfield ;-)

yvon

• Full Member
  • Waardering: +0/-2
Re: kosten excursies
« Reactie #16 Gepost op: 26 augustus 2010 »

Leuke discussie...  :)
Mijn schuld?

Maar nou weet ik nog niks, hihihi.

Ik wil best betalen voor excursies en de Jamaicaan niks tekort doen, maar hoe weet ik nou of het een eerlijke prijs is?

X

+ Snel beantwoorden

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Typ de afgebeelde letters over
Luister naar de letters / Vraag een andere afbeelding aan
Typ de afgebeelde letters over:
Welke muziekant zette Jamaica op de kaart?: