Auteur Topic: Martijn  (gelezen 313 keer)

TuffScout

• Newbie
  • *
  • Waardering: +6/-0
Martijn
« Gepost op: 12 augustus 2010 »

Hallo allemaal,

Ik was al even aan het rondsnuffelen op deze site, en besloot nu maar eens om mezelf voor te stellen.
Ik vertrek voor het eerst naar Jamaica op 2 september met Arkefly, naar Negril. Ik hoop ook niet dat het veel regent.
p.s. als er mensen zijn die van digitale roots houden (jaren 80-90 roots-reggae) reageer dan.
« Laatst bewerkt op: 13 augustus 2010 door TuffScout »

DutchJam

• Administrator
  • Hero Member
  • Waardering: +21/-3
    • Het Nederlands Jamaica Forum
Re: Martijn uit Doesburg
« Reactie #1 Gepost op: 12 augustus 2010 »

Hallo Martijn,

Welkom op het forum! Altijd leuk om te lezen dat mensen die al langer meelezen uiteindelijk besluiten actief mee toe doen.

Als ik het zo lees wordt het in september nog druk met Nederlanders in Jamaica ;)
Maar jij zal je daar zeker thuisvoelen als doorgewinterde reggae liefhebber. Daar zal een buitje aan het einde van de dag niets aan veranderen.

Als je samples hebt van de mixen die je gemaakt heb, mag me je die gerust mailen. Zet ik ze op de site zodat geinteresseerden een ideetje hebben van wat je gemaakt hebt. Want jaren 80-90 reggae... Da's altijd goed!

Ik wens je veel plezier straks in Ja en hier op het forum.
DutchJam
Administrator & Fond of Ja...

TuffScout

• Newbie
  • *
  • Waardering: +6/-0
Re: Martijn
« Reactie #2 Gepost op: 13 augustus 2010 »

More mix here soon !!!
« Laatst bewerkt op: 10 februari 2011 door TuffScout »

+ Snel beantwoorden

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Typ de afgebeelde letters over
Luister naar de letters / Vraag een andere afbeelding aan
Typ de afgebeelde letters over:
Welke muziekant zette Jamaica op de kaart?: