Auteur Topic: bianca uit velsen(noord holland)  (gelezen 274 keer)

bianca76

• Newbie
  • *
  • Waardering: +0/-0
bianca uit velsen(noord holland)
« Gepost op: 11 augustus 2010 »

hallo
ik ben bianc en ga dit jaar(2 sept) met me vriend naar jamacia naar runaway bay hotel Gran bahia principe jamaica hotel.Ik hoop zo dat het me gaat bevallen en hoop dat het weer wel lekker is want ik lees alleen maar dat het weer zo slecht is ,veel regen dus hou toch me hartje vast.Ik hoorde dat je excursie naar een rumfabriek kan doen???als ie al bestaat ;D en verder laat ik het op me afkomen.Misschien nog mensen met leuke tips???
nou groetjes van mij

DutchJam

• Administrator
  • Hero Member
  • Waardering: +21/-3
    • Het Nederlands Jamaica Forum
Re: bianca uit velsen(noord holland)
« Reactie #1 Gepost op: 12 augustus 2010 »

Hallo Bianca,

Van harte welkom op het Jamaica Forum!
Toppie dat jullie Jamaica als vakantiebestemming hebben gekozen en evenzo leuk dat jullie ons ook gevonden hebben. Jullie zullen zien dat Jamaica een bijzonder land is en het zal jullie ongetwijfeld bevallen.

Maak je over het weer niet al te veel zorgen, ik ben ook meestal in de maanden september en oktober in Jamaica en heb natuurlijk best wel regen gehad, maar het is normaal gesproken niet zo dat je alleen maar regen hebt. De zon is dagelijks van de partij hoor.

Er zijn zeker rumdistilleerderijen in Jamaica (hoe kan het ook anders) en ik meen me te herinneren dat je via de Arke host(ess) een excursie naar Appleton (de meeste bekende in Jamaica) kunt maken. Maar daar zullen ze je in Runnaway Bay vast en zeker meer over vertellen.

Ik vertrek zelf de 4e, dus weet weet, loop ik jullie nog tegen het lijf daar ;)

Nogmaals welkom en ik hoop je vaker terug te zien hier.

Have fun!
DutchJam
Administrator & Fond of Ja...

bianca76

• Newbie
  • *
  • Waardering: +0/-0
Re: bianca uit velsen(noord holland)
« Reactie #2 Gepost op: 12 augustus 2010 »

hoiii dutchjam
hee wat grappig dat jij ook in die periode gaat nou dan maak ik me zeker geen zorgen voor zo een die hard die zo vaak daar komt ;D

+ Snel beantwoorden

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Typ de afgebeelde letters over
Luister naar de letters / Vraag een andere afbeelding aan
Typ de afgebeelde letters over:
Welke muziekant zette Jamaica op de kaart?: