Auteur Topic: hallo  (gelezen 192 keer)

bass

• Newbie
  • *
  • Waardering: +0/-0
hallo
« Gepost op: 07 augustus 2010 »

hoi ik ben Bas uit Den Helder

Ben 2 jaar terug naar jamaica geweest en ben van plan om in oktober weer te gaan.
ik ben een groot liefhebber van reggae muziek en komt je eerste reis na Jamaica ook vanzelf wel een x.
Was hier voor wel op curacao en aruba en venzuela geweest, maar toen moest ik echt eens naar jamaica
Was echt geweldig prachtige natuur zeer vriendelijke bevolking en prachtig strand natuurlijk.
Ik verbleef in ocho rios maar heb toch een hoop van het eiland gezien.
natuurlijk een bezoek aan nine miles gebracht en was zeer indrukwekkend.
Ook nog kingston geweest en daar een hoop gezien o.a. het oude huis van bob marley gezien en was zeer indrukwekkend allemaal.
verder nog naar negril en black river geweest, en heel mooi om door de binnenlande te rijden.

kan niet wacht tot het weer oktober is

gr

DutchJam

• Administrator
  • Hero Member
  • Waardering: +21/-3
    • Het Nederlands Jamaica Forum
Re: hallo
« Reactie #1 Gepost op: 08 augustus 2010 »

Hallo Bas,

Van harte welkom op het forum!
Het doet mij persoonlijk altijd weer plezier dat Jamaica iemand raakt. En inderdaad, als je zo'n groot liefhebber bent van de Reggae, ja, dat moet je natuurlijk tenminste één keer in je leven in Jamaica geweest zijn. Het volgende probleem is dan natuurlijk wel dat die ene reis naar meer smaakt...  8)

Kan me voorstellen (wij allemaal hier op het forum denk ik ;) ) dat je niet kunt wachten om weer terug te gaan straks in oktober.

We zijn benieuwd naar je belevenissen!

Veel plezier op het forum, ik hoop je vaker terug te zien!
DutchJam
Administrator & Fond of Ja...

+ Snel beantwoorden

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Typ de afgebeelde letters over
Luister naar de letters / Vraag een andere afbeelding aan
Typ de afgebeelde letters over:
Welke muziekant zette Jamaica op de kaart?: