Auteur Topic: Accomodatie in Savanna La Mar  (gelezen 398 keer)

wilgerards

• Newbie
  • *
  • Waardering: +0/-0
Accomodatie in Savanna La Mar
« Gepost op: 26 juli 2010 »

Hallo,

Ik moet voor een project van mijn werkgever waarschijnlijk in november 1 of 2 weken naar Jamaica. Ik moet daar onderzoek doen in Savanna La Mar in Westmoreland. Kan er niet teveel over zeggen, niet dat het staatsgeheim is, maar het is zakelijk en je weet hoe dat gaat...

Hoe dan ook, ik zoek een accomodatie in (of in de directe omgeving van) Savanna La Mar voor 1 of 2 weken in november. Dat mag een hotel zijn, maar ook een appartement of en kamer in een guesthouse ofzo. De prijs is van minder belang, de kwaliteit moet wel goed zijn. Vijf sterren hoeft natuurlijk ook niet, maar gewoon netjes en schoon maakt al veel goed. En het mag 100% Jamaicaans zijn.

Als er iemand tips heeft, dan graag!

Leuk trouwens dit forum. Ik zie dat het nog jong is, maar al wel een vaste club aan bezoekers heeft, goed werk mensen!
Jamaica is een land dat het verdient!

Bedankt voor de tips!

Wil

Karel

• Jr. Member
  • **
  • Waardering: +1/-0
Re: Accomodatie in Savanna La Mar
« Reactie #1 Gepost op: 26 juli 2010 »

Hahaha,met de kont in de boterpot noemen ze dat! ;D  8)
Tips kan ik je niet geven,aangezien ik(nog)niet erg bekend ben in deze streek.Er zullen vast mensen zijn hier op t forum die je verder kunnen helpen..

wilgerards

• Newbie
  • *
  • Waardering: +0/-0
« Reactie #2 Gepost op: 26 juli 2010 »

LOL

Nou Karel, in dit geval zit ik maar al te graag met m'n kont in de boter!!!
Dit soort tripjes komen maar zelden voor bij ons, vandaar.
En hoe meer ik lees over Jamaica, hoe meer ik besef dat dit toch een bijzonder land moet zijn.

Maar ja, in de boter kan ik niet slapen, dus moet ik op zoek naar een bed in Savanna La Mar...  ;)

DutchJam

• Administrator
  • Hero Member
  • Waardering: +21/-3
    • Het Nederlands Jamaica Forum
« Reactie #3 Gepost op: 30 augustus 2010 »

Wil,

Welkom op het forum.

Even buiten Sav la Mar ligt het Ochard Great House, een voormalige plantage, langs de weg richting Petersfield. Dit great house is omgebouwd tot een guest house, niet zo groot (al doet de naam anders vermoeden) en zeer betaalbaar. Niet toeristisch dus lekker rustig en toch vlakbij Sav.

Misschien is het wat voor je.

Orchard Great House Company
Strathbogie Road,
Savanna la Mar, Jamaica
+1 876 955 2737
DutchJam
Administrator & Fond of Ja...

+ Snel beantwoorden

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Typ de afgebeelde letters over
Luister naar de letters / Vraag een andere afbeelding aan
Typ de afgebeelde letters over:
Welke muziekant zette Jamaica op de kaart?: