Auteur Topic: Pak gewoon JetairFly...  (gelezen 2305 keer)

Ruud

• Newbie
  • *
  • Waardering: +0/-0
Pak gewoon JetairFly...
« Gepost op: 13 juli 2010 »

Pak gewoon Jetair vanaf Brussel.

Prima maatschappij, vriendelijke mensen (zowel op de luchthaven als in het vliegtuig), schappelijke prijzen, makkelijk te boeken via internet (http://www.jetairfly.com).
Ik ben verschillende keren met Jetair naar het Caraibisch gebied gevlogen en dat is me elke keer prima bevallen. Voor mij in elk geval het ommetje (ik woon in Den Haag, Schiphol is een stuk dichterbij dan Zaventem / Brussels Airport) meer dan waard.

Ruud

SoulJah

• Full Member
  • Waardering: +5/-0
  • Out of Many we are One!
Re: Pak gewoon JetairFly...
« Reactie #1 Gepost op: 13 juli 2010 »

Helemaal met je eens!!!
If you don't stand for something, you will fall for everything!

Ruud

• Newbie
  • *
  • Waardering: +0/-0
« Reactie #2 Gepost op: 04 augustus 2010 »

Dat hoor ik van veel mensen, zowel van Nederlanders als Belgen...

Hoe kan het toch dat JetairFly dan zoveel positiever op de mensen overkomt dan ArkeFly.

Uiteindelijk zitten ze beide onder de vleigel van TUI?

Ruud

Ria1961

• Sr. Member
  • Waardering: +8/-4
« Reactie #3 Gepost op: 04 augustus 2010 »

HOi hoi,

Misschien heel dom hoor, maar boek je dan een losse vlucht en het hotel ook nog apart?
Als ik namelijk op de Riu site van ocho rios kijk dan ben ik bijna duurder uit met het boeken van het hotel los van de vlucht.
Dus hoe doen jullie dat dan??
Groetjes Ria

miranda

• Full Member
  • Waardering: +5/-0
« Reactie #4 Gepost op: 04 augustus 2010 »

jetairfly verzorgt de vluchten... kijk een op jetair.com is reismaatschappij dus zal je ook vast pakketreizen ( hotel en vlucht) kunnen boeken.

DutchJam

• Administrator
  • Hero Member
  • Waardering: +21/-3
    • Het Nederlands Jamaica Forum
« Reactie #5 Gepost op: 04 augustus 2010 »

Klopt.

Normaal gesproken is een pakketreis (vlucht en hotel in 1 pakket) goedkoper dan los je vlucht en hotel boeken.

Dat komt omdat een reisorganisatie als bijvoorbeeld Jetair of Arke veel vliegtuigstoelen en hotelkamers in 1 keer inkoopt en daardoor betere prijzen kan bedwingen. En die dan (gedeeltelijk) weer doorberekenen aan de klant. Overigens worden de lokale ondernemers daar meestal niet beter van, maar dat is een ander verhaal.

Zo kan het dus inderdaad zo zijn dat als je het Riu in Ochee en de vlucht er naar toe met bijvoorbeeld ArkeFly apart zou boeken, je veel duurder uit bent dan als je hetzelfde hotel in een pakketreis bij Arke boekt.

Kortom, als je naar een hotel wilt gaan dat in het programma van de bekende touroperators zit, kun je die meestal beter via hen boeken dan los.
DutchJam
Administrator & Fond of Ja...

Ria1961

• Sr. Member
« Reactie #6 Gepost op: 05 augustus 2010 »

DAn had ik het toch goed begrepen.
Maar omdat ik las dat je vaak goedkope aanbiedingen hebt dacht ik dat mezelf te kort deed ;D
WE gaan dan maar weer voor een gewone boeking bij Arke denk ik.
MIsschien zou jet air die ook hebben, dat ga ik nog even onderzoeken.
Groetjes Ria

DutchJam

• Administrator
  • Hero Member
« Reactie #7 Gepost op: 05 augustus 2010 »

Ria,

Als je voor het Riu in Ochee gaat is dat zeker de beste en goedkoopste oplossing.

Jetair heeft zeker ook het Riu in Ocho Rios in haar programma. Is immers ook World of TUI, net als Arke.

Zie: Jetair Riu Ocho Rios.

Kun je mooi de prijzen vergelijken ;)

Suc6
DutchJam

Marco

• Full Member
  • Waardering: +1/-10
« Reactie #8 Gepost op: 05 augustus 2010 »

Yeah man, lekker goedkoop. A cheap holliday in other peoples missery (Pretty vacant - Sex Pistols) in een echt Jamaicaans hotel zoals de RIU.

Sorry. Moet even gaan kotsen.

DutchJam

• Administrator
  • Hero Member
« Reactie #9 Gepost op: 05 augustus 2010 »

He, he, he...

Meet Marco, onze aller-, allergrootste World of TUI fan :)

LOL

DutchJam

Reginald

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: 05 augustus 2010 »

Yeah man, lekker goedkoop. A cheap holliday in other peoples missery (Pretty vacant - Sex Pistols) in een echt Jamaicaans hotel zoals de RIU.

Ja en mischien nemen ze daar dan ook nog een echte jamaicaanse gids, ipv een europese 8)

Ria1961

• Sr. Member
« Reactie #11 Gepost op: 06 augustus 2010 »

Marco
Heb jij een ander idee??
Groetjes Ria

Marco

• Full Member
  • Waardering: +1/-10
« Reactie #12 Gepost op: 08 augustus 2010 »

Ja en mischien nemen ze daar dan ook nog een echte jamaicaanse gids, ipv een europese 8)

Ter titel van inlichting : ik gids niet meer in Jamaica. Ik delegeer het werk voor Jamaicanen.

Rastasista

• Jr. Member
  • **
  • Waardering: +4/-0
« Reactie #13 Gepost op: 12 augustus 2010 »

Hallo Ria,
ik ga elk jaar naar Jamaica, maar ben nog nooit in een van die buitenlandse (Vampier)- hotels geweest. Ik boek mijn vlucht bij een van de bekende aanbieders, en boek kamers, meestal op verschillende locaties, bij particuliere kleine guesthouses.
Ik heb hier ooit een lijst met wat guesthouses geplaatst. Hier de link naar het topic: http://www.jamaicaforum.nl/index.php/topic,33.msg39.html#msg39

Ik zou nooit in een van die resorts gaan! Die betalen hun werknemers zoo weinig dat ze er echt niet van kunnen leven. En het geld wat jij voor de reis betaalt komt helemaal nooit in Jamaica aan maar gaat rechtstreeks naar een van hun buitenlandse rekeningen.
Daarnaast wordt je vaak van de medewerkers geadviseerd om het resort niet te verlaten omdat het niet veilig zou zijn. Wat een onzin....
En als je alleen maar in het resort verblijft, merk je helemaal niet meer in welk land je op bezoek bent. Dan kun je net zo goed in een resort in Spanje, Egypte of Mexico zitten. Het enige verschil zou de muziek die ze draaien zijn. Maar dat was het dan ook.
Het bijzondere aan Jamaica is zij volk! Met zij bijzondere trots, die voel je overal. Maar dan moet je wel tussen de mensen komen.

Groetjes
Antje (trouwens ook van 1961)

Ria1961

• Sr. Member
« Reactie #14 Gepost op: 15 augustus 2010 »

Hallo,

Het is natuurlijk altijd makkelijk om op anderen af tegeven.
Ik vind dat je de mensen in hun waarde moet laten.
Als ik graag vanuit een Hotel het land wil verkennen laat mij dat dan gewoon even doen zoals ik dat wil.
Ik vind het jammer dat Marco zo reageert door te zeggen dat hij moet kotsen en vervolgens niet meer iets terug zegt.
Ik heb in elk geval idd een echte jamaicaanse gids gehad en geen nederlandse.
De tips van rastasista ga ik even bekijken.
Dank je wel , hier kan ik tenminste iets mee.
Groetjes Ria

+ Snel beantwoorden

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Typ de afgebeelde letters over
Luister naar de letters / Vraag een andere afbeelding aan
Typ de afgebeelde letters over:
Welke muziekant zette Jamaica op de kaart?: