Auteur Topic: Fleur uit Brussel  (gelezen 297 keer)

Fleur

• Newbie
  • *
  • Waardering: +3/-0
Fleur uit Brussel
« Gepost op: 13 juli 2010 »

Hey,

Ik ben Fleur, woon in Brussel en ben ondertussen al meer dan 2 jaar samen met een Jamaicaan.
Hij woont nog ginder (St-Simon, Lucea), maar is wel al 2 maal hier geweest (1 keer een maand, de andere keer 3 maanden).
Ik zelf ben zelf al een achttal keren naar ginder gereisd, dus we zien elkaar ongeveer elke 2 maand, maar we beginnen dit nu wel even beu te worde, dat over en weer gereis.
Dus binnenkort ga ik proberen om hem hier te krijgen :-)

Greetz,

Fleur

DutchJam

• Administrator
  • Hero Member
  • Waardering: +21/-3
    • Het Nederlands Jamaica Forum
Re: Fleur uit Brussel
« Reactie #1 Gepost op: 13 juli 2010 »

Hallo Fleur,

Van harte welkom op het Jamaica Forum!
Leuk dat nu ook het Brusselse is vertegenwoordigd op ons forum  :)

Het heen en weer reizen van en naar Jamaica heeft natuurlijk zijn charmes, maar ik kan me voorstellen dat het gaat vervelen als het alleen maar moet om bij je geliefde te zijn. Ik las dat de tripjes van je vriend naar hier ook niet zonder slag of stoot zijn gegaan (en dan doel ik natuurlijk op al het gedonder over het visum), maar wellicht is het een schrale troost dat je niet in je eentje staat wat dat betreft.
Hoe dan ook, we zijn blij dat je lid van de club geworden bent.

Veel plezier op het forum, ik hoop je vaak tegen te komen hier.
DutchJam
Administrator & Fond of Ja...

Fleur

• Newbie
  • *
  • Waardering: +3/-0
« Reactie #2 Gepost op: 13 juli 2010 »

Hey!

De tripjes van m'n vriend zijn altijd zonder probleem verlopen (telkens op een paar dagen tijd was het visum in orde, geen enkele keer geweigerd) alleen deze laatste keer niet dus.....
Ik dacht altijd derde keer goeie keer, niet dus...  >:(
Maar we zijn strijdvaardig  ;)

DutchJam

• Administrator
  • Hero Member
  • Waardering: +21/-3
    • Het Nederlands Jamaica Forum
« Reactie #3 Gepost op: 13 juli 2010 »

Strijdvaardige mensen, dat moeten we hebben :)

Er zijn meer mensen op het forum die moeite hebben met het aanvragen / verkrijgen van een visum, dus je staat gelukkig niet alleen.

Ik heb zelf (nog) geen ervaring met al die visum toestanden, maar wij (vrouw en ik) willen t.z.t. eens een goede vriendin laten overkomen voor een vakantie. Dus ik volgt jullie belevenissen op de voet en kom ook tot de conclusie dat e.e.a. niet echt soepeltjes en eerlijk verloopt als het om iemand uit Jamaica gaat. Het is ronduit belachelijk zoals er met de visumaanvragen wordt omgegaan.

Ik heb het dacht ik al eens eerder geopperd, maar mochten jullie het forum nodig hebben om je verzet / protest te coördineren, dan moeten jullie dat zeker doen. Misschien willen jullie een apart board ervoor hebben, vraag me gerust.

Nogmaals heel erg welkom!
DutchJam
Administrator & Fond of Ja...

+ Snel beantwoorden

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Typ de afgebeelde letters over
Luister naar de letters / Vraag een andere afbeelding aan
Typ de afgebeelde letters over:
Welke muziekant zette Jamaica op de kaart?: