Auteur Topic: Ruud uit Den Haag  (gelezen 233 keer)

Ruud

• Newbie
  • *
  • Waardering: +0/-0
Ruud uit Den Haag
« Gepost op: 08 juli 2010 »

Hallo,
Ik ben Ruud, 47 uit Den Haag.
Reis graag, vooral naar niet al te populaire landen. Hou vooral van simpel. Daar bedoel ik mee, vlucht boeken, tentje mee en verder het avontuur tegemoed. Gaat niet altijd even gemakkelijk hoor, maar dat is voor mij juist de kick. Grote hotelketens laat ik links liggen, mijn ervaring is dat een klein hotel of kamperen mij meer voldoening geeft dan een all-in resort.
Ben nog nooit in Jamaica geweest, maar wie weet? Al lezende op dit forum ben ik nieuwsgierig geworden...
Groetjes,
Ruud

DutchJam

• Administrator
  • Hero Member
  • Waardering: +21/-3
    • Het Nederlands Jamaica Forum
Re: Ruud uit Den Haag
« Reactie #1 Gepost op: 10 juli 2010 »

Hallo Ruud,

Welkom op het forum! Leuk dat je interesse hebt in Jamaica, het is een prachtig land en het zal je vast bevallen.

Mogelijkheden genoeg om het land op eigen gelegenheid te ontdekken, zeker als je avontuurlijk bent aangelegd. Een goede voorbereiding is wel belangrijk, maar dat zal oud nieuws voor je zijn :)

Nogmaals welkom en veel plezier op het forum.
DutchJam
Administrator & Fond of Ja...

+ Snel beantwoorden

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Typ de afgebeelde letters over
Luister naar de letters / Vraag een andere afbeelding aan
Typ de afgebeelde letters over:
Welke muziekant zette Jamaica op de kaart?: