Auteur Topic: Geen Arke? Ja hoor, juist wel!  (gelezen 1025 keer)

prisca34

• Newbie
  • *
  • Waardering: +0/-0
Geen Arke? Ja hoor, juist wel!
« Gepost op: 12 juni 2010 »

Hallo, 

Ik begrijp het commentaar van Robbie niet helemaal.

Ik ben 2 keer met TIU naar Jamaica geweest, 1 keer met Arke en 1 keer met JetAir en dat is mij prima bevallen. Zowel voor als tijdens de reis ben ik prima geholpen door vriendelijke en absoluut niet arrogante mensen.

Alles tot in de puntjes geregeld, incusief de excursies. En wat die vlucht betreft moet je ook keuzes willen maken. Als je op de prijs gaat letten, moet je op comfort willen inleveren. Een Fiat Panda is tenslotte ook BMW.

Nee hoor, er is niets mis met deze organisatie.

Misschien dat Robbie een iets andere kijk op reizen heeft (en dat mag), maar zijn kritiek slaat taal nog teken en is volgens mij volkomen onterecht.

Voor mij dus gewoon weer TUI de next time!

Groetjes.

ottoline

• Newbie
  • *
  • bij de Embera-indianen in Pamana
Re: Geen Arke? Ja hoor, juist wel!
« Reactie #1 Gepost op: 15 juni 2010 »

Hallo allemaal,

We zullen zien hoe het met Arke vliegen gaat.
Mijn man en ik vertrekken as donderdag richting Jamaica en hebben een tussenstop in Punta Cana.

Het zal mij benieuwen hoe de service aan boord is, immers vanaf 1 April jl, is er het een en ander wat service betreft gewijzigt.
Dat betreft in ons geval, wij zijn comfortklas passagiers, 1 keer eten en 2 x drinken, de rest is uit eigen zak te kopen , dus wel aanwezig maar behoort niet meer bij de standaard service.
In mijn ogen erg belachelijk en zeker voor ons niet wenselijk.
Heb bij Arkefly een klacht ingediend en ook het reisburo heeft dat namens ons gedaan, wij beiden kregen dan ook een lullig antwoord terug, waar wij geen genoegen meenemen en hiermee na onze vakantie naar Radar gaan.

Maar eerst gaan wij een geweldige vakantie tegemoet, wij verblijven in Ochi in het RIU resort.en dat voor 3 weken.
Wij gaan erg veel bezoeken in Jamaica en hebben de bedoeling ook nog met een Jamaicaan een enkele dag , het echte eiland te bezoeken, dus de niet toeristische plekken, maar mogelijk wel de interessantste plekken.
Of we er zin in hebben.............nou wat dacht je......wordt gek van me zelf.

Groet Ottoline
groet ottoline

Karel

• Jr. Member
  • **
  • Waardering: +1/-0
« Reactie #2 Gepost op: 15 juni 2010 »

Ach ff goed volproppen op Schiphol,dan valt het wel mee.Tevens kun je zelf ook wat versnaperingen in je handbagage meenemen,toch?
Het is gewoon ff afzien in zo'n ding,maar een noodzakelijk kwaad om d,r te komen hahaha ;D
Op plek van bestemming kan je dan uiteindelijk wel van je All-inn genieten ;)

Of had beter mischien Star Clas geboekt :)

maskita

• Newbie
  • *
« Reactie #3 Gepost op: 15 juni 2010 »

Uit onderzoek kwam dat je het beste op een lange vlucht met veel tijdverschil zo min mogelijk eet en zoveel mogelijk slaapt. Dan heb je nergens last van na aankomst. Water en slaap dus.
Ik vlieg het liefst zo goedkoop mogelijk en comfort komt wel weer. Van mij mogen ze sta plaatsen gaan verkopen op water en brood als ik dan maar voor 100 euri naar Jamaica mag.
 8)

Herman

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 27 juli 2011 »

Uit onderzoek kwam dat je het beste op een lange vlucht met veel tijdverschil zo min mogelijk eet en zoveel mogelijk slaapt. Dan heb je nergens last van na aankomst. Water en slaap dus.
Ik vlieg het liefst zo goedkoop mogelijk en comfort komt wel weer. Van mij mogen ze sta plaatsen gaan verkopen op water en brood als ik dan maar voor 100 euri naar Jamaica mag.
 8)
LOL

Nou ja, staanplaatsen en water en brood op een vlucht van meer dan 10 uur gaat wel erg ver.

Maar al dat gel*l over comfort en luxe aan boord is een beetje ziekelijk. Dankzij maatschappijen als Arke zijn vluchten wereldwijd betaalbaar geworden voor iedereen. Ja, en dat je ook bij Arke niet voor een dubbeltje op de eerste rang zit lijkt me logisch.

Met Arkefly is niets mis en anders boek je maar business class bij KLM. Vlieg je naar Kingston en ben je 2000 Euro kwijt.

essie

• Newbie
  • *
« Reactie #5 Gepost op: 04 november 2011 »

Hoi,

Wij zijn al vaker met Arkefly op vakantie geweest en ik vind daar niets mis mee. dat het geen businessclass is lijkt me wel normaal, je betaalt ook geen businessclass prijs tenslotte.

Wij gaan ok wel eesn met een bus naar Spanje en dan hoor ik ook iedereen zeuren. Bus is waardeloos, slecht, oncomfortabel, duurt lang en weet ik veel. Maar wel een stuk goedkoper! Nu wil ik niet veel zeggen, maar in een touringcar zit je tegenwoordig net zo goed als in een toestel van Arke.

Bus of vliegtuig, het is een middel om op je vakantiebestemming te komen. En als je daar niet teveel voor wilt betalen, moet je ook niet zeuren mensen. Er is niks mis met Arkefly, die paar uur overleef je echt wel, hi, hi, hi

Esther

+ Snel beantwoorden

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Typ de afgebeelde letters over
Luister naar de letters / Vraag een andere afbeelding aan
Typ de afgebeelde letters over:
Welke muziekant zette Jamaica op de kaart?: