Een 'tropische verassing'...
Hmmmm, zo heb ik een Jamaicaan(se) nog nooit bekeken eigenlijk. Noem het 'vooroordelen', maar in sommige gevallen worden toch grenzen gepasseerd, mijn gedacht.
Ongelofelijk dat er in het 'tolerante' Nederland dit soort opmerkingen geplaatst worden.
Wat is dat toch?
Is het afgunst?
Jaloezie misschien?
Immers, als je in Nederland niet volgens het boekje leeft, ben je niet helemaal jofel. En ik spreek hier uit ervaring.
En kennelijk is een relatie hebben met iemand met een andere huidskleur anno 2010 nog altijd niet volgens dat boekje en dus mag je dat soort opmerkingen verwachten. Het geeft een beetje aan hoe bekrompen de Nederlandse bevolking is, ondanks dat de Nederlander zelf denkt dat dat niet zo is.
Hoe dan ook, de Jamaicaanse man is een prima metgezel als ik dit zo lees. Kan ook niet anders als je roots in zo'n geweldig land liggen, toch?
En wat die 'arme sloeber' betreft, ik weet niet hoe een Jamaicaanse vrouw daar over denkt, maar volgens mijn vrouw zijn mannen sowieso 'sloebers', mij incluis, dus moet jouw manneke daar ook maar niet van wakker liggen, da's dus volkomen normaal

Over vooroordelen gesproken...