Auteur Topic: Waarom Jamaica?  (gelezen 784 keer)

delinda21

• Newbie
  • *
  • Waardering: +0/-0
Waarom Jamaica?
« Gepost op: 05 augustus 2011 »

Hallo lieve mensen,

Ik kijk al een hele tijd mee op dit forum omdat ik aan het kijken ben welke bestemming in het Caribisch gebied ik ga kiezen voor volgend jaar. Ik moet zeggen, jullie enthousiasme hier over Jamaica werkt zeker aanstekelijk, that's for sure :)

Toch wil ik graag weten van jullie expert waarom je voor Jamaica zou moeten kiezen?

Liefs,

Delinda

bellymus

• Jr. Member
  • **
  • Waardering: +4/-0
Re: Waarom Jamaica?
« Reactie #1 Gepost op: 05 augustus 2011 »

Het heel carribische gebied is mooi,met witte stranden,heldere water,groene bergen,leuke mensen,musiek en eten.
 Maar Jamaica is en GEVOEL op de ritme van reggae die  jou gaan omhelzen net zoals een warme bad aan het einde van de dag.
Eenmal hier zal dat gevoel je nooit loslaten, en dan ben je voor altijd gebonden met dit island.

bellymus

Ria1961

• Sr. Member
  • Waardering: +8/-4
« Reactie #2 Gepost op: 05 augustus 2011 »

Ik kan alleen maar zeggen dat ik het verschil van de dominicaanse republiek en jamaica heel groot vond.
En dat had het meeste te maken met de vriendelijkheid van de plaatselijke bevolking.
Maar de sfeer , de mensen, de muziek , noem maar op dat was overweldigend.
Je begrijpt..... ik ben echt fan hahaha

Sandra

• Full Member
  • Waardering: +4/-0
« Reactie #3 Gepost op: 05 augustus 2011 »

Once you go, you know  ;D

Ik ben verder niet naar een Caribisch eiland geweest, alleen JA. Waarom? Omdat ik van reggae houd, van dreads en van Bob Marley. Eenmaal daar heeft het eiland me gegrepen, voelde me thuis; de sfeer, de muziek, de mensen, allemaal even vriendelijk en lachend. Witte stranden zijn er wel meer, maar daar gaat het niet om.

DutchJam

• Administrator
  • Hero Member
  • Waardering: +23/-3
    • Het Nederlands Jamaica Forum
« Reactie #4 Gepost op: 06 augustus 2011 »

Ik ken de dames alleen maar gelijk geven Delinda21.

Het Caribisch gebied is een prachtig stukje aardbol, met interessante landen die het bezoeken waard zijn.

Maar Jamaica is anders. Anders dan de andere Caribische landen. Anders dan welk ander land in de wereld dan ook.

Je moet het ervaren, voelen, meemaken. De één raakt onmiddellijk bevangen, de ander moet 'even wennen' en voor sommige slaat de vonk nooit over (want dat gebeurt natuurlijk ook). Maar ook die laatste categorie mensen zullen bevestigen dat Jamaica 'anders' is.

Er staat ergens op dit forum een topic dat heet 'Ik mis Jamaica'. Lees dat eens, het geeft een aardige indruk van het 'Jamaica gevoel.

Welkom op het forum by the way ;)
DutchJam
Administrator & Fond of Ja...

PeterJam

• Full Member
  • Waardering: +3/-0
« Reactie #5 Gepost op: 06 augustus 2011 »

I absolutely agree!

De bewuste topic staat hier: Ik mis Jamaica...

Peter

+ Snel beantwoorden

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Typ de afgebeelde letters over
Luister naar de letters / Vraag een andere afbeelding aan
Typ de afgebeelde letters over:
Welke muziekant zette Jamaica op de kaart?: