Auteur Topic: hi  (gelezen 751 keer)

miranda

• Full Member
  • Waardering: +5/-0
hi
« Gepost op: 03 februari 2010 »

hi everybody,

ik ben Miranda en sinds iets meer dan een jaar helemaal verknocht aan Jamaica...
Ik ging nov 08 voor het eerst op vakantie naar Riu Ocho Rios, helemaal alleen voor 2 weken...wat heb ik toen een tegekke vakantie gehad..heel veel van het land gezien, veel mensen leren kennen en toen ik thuis was had ik gelijk zoiets van ik wil terug...

Binnen 10 dagen had ik mijn 2e reis naar Jamaica geboekt.... maar dan wel voor 3weken en weer in hetzelfde resort... ojee ben die vakantie compleet tot over mijn oren verliefd geworden op een vent die ik de eerste vakantie al had leren kennen, maar toen meer als gewone vriend had leren kennen..

We hebben contact gehouden en geprobeerd om hem in okt voor een vakantie naar Nederland te krijgen... helaas is dat niet gelukt.... en we wilden elkaar wel heel graag weer zien, dus ik een ticket geboekt en hij een appartmentje geregeld en dus 2 weekjes "samengewoond".....hierdoor zijn we wel heel zeker dat we samen verder willen... alleen nu nog uitzoeken waar... maar eerst nog over een maandje weer voor 3 weken daarheen en dan proberen dat hij  in april hierheen kan voor vakantie

zo een  beetje in vogelvlucht mijn verhaal

liefs Miranda

DutchJam

• Administrator
  • Hero Member
  • Waardering: +23/-3
    • Het Nederlands Jamaica Forum
Re: hi
« Reactie #1 Gepost op: 03 februari 2010 »

Hallo Miranda,

Welkom op 't forum en dank dat je lid bent geworden van de club.

Wat is dat toch met Jamaica?
Alle vrouwenharten gaan sneller kloppen zodra ze het vliegtuig uitstappen  ;D

Heb je trouwens al ervaring met de administratieve rompslomp als je je vriend voor een vakantie naar Nederland wilt halen? Ik weet dat er meer mensen zijn met plannen in die richting, maar even iemand naar Nederland halen gaat niet zo maar één, twee, drie...

Veel plezier op het forum, ik hoop dat het een vaste stek voor je wordt.
DutchJam
Administrator & Fond of Ja...

miranda

• Full Member
« Reactie #2 Gepost op: 03 februari 2010 »

ja ik weet dat het niet makkelijk is... en vooral dat het ook een lot uit de loterij kan zijn om een visum tekrijgen,
Je moet echt alles op en top in orde hebben en dan nog moet je geluk hebben...

We gaan nu in maart samen naar de ambassade om te kijken of dat wil helpen...

miranda

• Full Member
« Reactie #3 Gepost op: 08 juni 2011 »

ik wil ook een poll opzetten hihihih

De meesten weten onderhand wel dat ik zwanger ben van mijn lieverd uit Jamaica en ben over 9 weken en 3 dagen uitgerekend...
Dan komt er een half jamaicaantje op de de wereld....Samen met mijn vriend weet ik al of het een jongen of meisje zal worden maar ik ben wel benieuwd wat men hier denkt dat het gaat worden.... en ook ben ik benieuwd wat men dan een leuke naam vind... het wordt in ieder geval geen nederlandse naam, dus bij deze:

WAT GAAT HET WORDEN?????                  JONGEN/ MEISJE

WELKE NAAM VINDEN JULLIE PASSEN?????

DutchJam

• Administrator
  • Hero Member
  • Waardering: +23/-3
    • Het Nederlands Jamaica Forum
« Reactie #4 Gepost op: 08 juni 2011 »

Nou Miranda.... Dat kunnen we toch regelen?

Dit is tenslotte het Jamaica Forum...

Dus mensen, stem en beantwoordt de vragen hier (klik): De poll van Miranda
DutchJam
Administrator & Fond of Ja...

+ Snel beantwoorden

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Typ de afgebeelde letters over
Luister naar de letters / Vraag een andere afbeelding aan
Typ de afgebeelde letters over:
Welke muziekant zette Jamaica op de kaart?: