hi everybody,
ik ben Miranda en sinds iets meer dan een jaar helemaal verknocht aan Jamaica...
Ik ging nov 08 voor het eerst op vakantie naar Riu Ocho Rios, helemaal alleen voor 2 weken...wat heb ik toen een tegekke vakantie gehad..heel veel van het land gezien, veel mensen leren kennen en toen ik thuis was had ik gelijk zoiets van ik wil terug...
Binnen 10 dagen had ik mijn 2e reis naar Jamaica geboekt.... maar dan wel voor 3weken en weer in hetzelfde resort... ojee ben die vakantie compleet tot over mijn oren verliefd geworden op een vent die ik de eerste vakantie al had leren kennen, maar toen meer als gewone vriend had leren kennen..
We hebben contact gehouden en geprobeerd om hem in okt voor een vakantie naar Nederland te krijgen... helaas is dat niet gelukt.... en we wilden elkaar wel heel graag weer zien, dus ik een ticket geboekt en hij een appartmentje geregeld en dus 2 weekjes "samengewoond".....hierdoor zijn we wel heel zeker dat we samen verder willen... alleen nu nog uitzoeken waar... maar eerst nog over een maandje weer voor 3 weken daarheen en dan proberen dat hij in april hierheen kan voor vakantie
zo een beetje in vogelvlucht mijn verhaal
liefs Miranda