Auteur Topic: Hardrock- cafe?  (gelezen 627 keer)

diego

• Newbie
  • *
  • Waardering: +0/-0
Hardrock- cafe?
« Gepost op: 25 mei 2010 »

Hallo,
Wij vertrekken binnen 1 week naar negril. We zien er naar uit om het land te ontdekken. Kan er mij soms iemand de goede en de zeker te bezoeken plaatsen vertellen? En weet er iemand of er een hardrock-cafe te vinden is op jamaica?

Groetjes

DutchJam

• Administrator
  • Hero Member
  • Waardering: +21/-3
    • Het Nederlands Jamaica Forum
Re: Hardrock- cafe?
« Reactie #1 Gepost op: 25 mei 2010 »

Hallo Diego,

Welkom op het forum!

Jamaica kent voorzover ik weet maar één Hardrock Café en dat zit in Ocho Rios.

Da's een aardig eindje weg van Negril, maar misschien wil je wellicht de Dun's River Falls bezoeken (een must voor velen) en dat ligt nabij Ocho Rios, dus dat kun je dan eventueel combineren met een avondje Hardrockken.

Verder kun je naar het graf van Marley, raften op (o.a.) de Rio Grande, naar Black River, Mandeville, met een lokale gids het binnenland in, Great Houses bezoeken, naar Lovers Leap, Dolphin Cove, de Blue Mountains, enz... Er is zat te doen, teveel voor één week.

De Corporate Area (Kingston e.o.) zou ik nu maar ff mijden ;) Ligt t.o.v. Negril toch aan de andere kant van het eiland, zul je geen last van hebben.

Have fun!
DutchJam
Administrator & Fond of Ja...

PeterJam

• Full Member
  • Waardering: +3/-0
Re: Hardrock- cafe?
« Reactie #2 Gepost op: 27 juni 2010 »

Had je niet in Negril een 'Hard Reggae Café' zitten ooit?

Kan me vaag zoiets herinneren...

+ Snel beantwoorden

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Typ de afgebeelde letters over
Luister naar de letters / Vraag een andere afbeelding aan
Typ de afgebeelde letters over:
Welke muziekant zette Jamaica op de kaart?: