Auteur Topic: Wha gwaan:)  (gelezen 709 keer)

SoulJah

• Full Member
  • Waardering: +5/-0
  • Out of Many we are One!
Wha gwaan:)
« Gepost op: 03 februari 2010 »

Hoihoi,

Ben wendy, ik ben 32 en getrouwd met een Jamaicaanse man, we zijn nu bijna 12 jaar samen waarvan de helft getrouwd:) We hebben een beautifull Daughter samen en proberen elk jaar naar Ja te gaan. Dankzij de goedkope vluchten van Jetair is dit meestal ook mogelijk. Ik ben zelf met de Jamaicaanse cultuur in contact gekomen doordat ik aangestoken werd door mijn broer en zijn vrienden met het reggaemylitus ;), ik draai nu zelf op de maandelijkse reggae avond in Tivoli (utrecht) genaamd de Reggaebomb. Ik vind een forum een leuk idee want Jamaica is een land van uitersten 'Out of Many we are One'  en er is veel te leren en te weten over dit schitterende eiland en de rijke cultuur!

Nuff Love
If you don't stand for something, you will fall for everything!

DutchJam

• Administrator
  • Hero Member
  • Waardering: +23/-3
    • Het Nederlands Jamaica Forum
Re: Wha gwaan:)
« Reactie #1 Gepost op: 03 februari 2010 »

Hallo Wendy,

Welkom op het forum, fijn dat je de moeite hebt genomen je te registreren.
En nog leuker natuurlijk dat je achter het idee staat!

Ik hoop dan ook dat het forum zal uitgroeien tot een volwaardige Jamaica- ontmoetingsplaats in het Nederlands. Reisinfo zal daarin best belangrijk zijn, maar ook cultuur, politiek, muziek, actualiteit enzovoort. Jamaica is tenslotte meer dan alleen een prachtige reisbestemming.

En dan is het tof dat (aangetrouwde) Jamaicanen zo positief tegenover het idee staan, dank, dank, dank :)

Ik hoop je vaker te zien!

DutchJam
Administrator & Fond of Ja...

+ Snel beantwoorden

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Typ de afgebeelde letters over
Luister naar de letters / Vraag een andere afbeelding aan
Typ de afgebeelde letters over:
Welke muziekant zette Jamaica op de kaart?: