Auteur Topic: duiken in Ocho Rios  (gelezen 1214 keer)

Sammeke

• Newbie
  • *
  • Waardering: +0/-0
duiken in Ocho Rios
« Gepost op: 22 mei 2010 »

Hallo luitjes,

Wij gaan in september 2 weken naar Ocho Rios en we zouden daar graag een duikbevret halen (PADI).

Weet iemand van jullie of een een betrouwbare en gecertificeerde PADI duikschool in Ocho Rios zit?

Thanks!

Sammeke

• Newbie
  • *
Re: duiken in Ocho Rios
« Reactie #1 Gepost op: 08 juni 2010 »

Ben gewoon brutaal, hoor ;)

Misschien is mijn vraagje aan de aandacht ontsnapt, dus breng ik hem weer even onder de aandacht.

DutchJam

• Administrator
  • Hero Member
  • Waardering: +23/-3
    • Het Nederlands Jamaica Forum
« Reactie #2 Gepost op: 11 juni 2010 »

Gelijk heb je, zou ik ook doen ;)

Kijk eens op Scuba Jamaica.
Volgens mij is daar wel wat duikinfo te vinden die je zoekt.

Website: http://www.scuba-jamaica.com/

En zijn in elk geval duikplekken bij Ocho Rios, dus er zal ongetwijfeld ook een PADI school zitten. Ik meen me te herinneren dat het Riu daar Padi faciliteiten biedt, maar ben daar niet helemaal zeker van.
DutchJam
Administrator & Fond of Ja...

miranda

• Full Member
  • Waardering: +5/-0
« Reactie #3 Gepost op: 11 juni 2010 »

hi,

ik heb zelf nog nooit gedoken maar heb wel vrienden ( op jamaica leren kennen tijdens vakantie) die hadden een duikarrangement geboekt maar door vele wind en onrustige zee ging het heel vaak niet door. had te maken met einde van orkaanseizoen zeiden ze en dat was in november.
Als jullie gaan is dus midden in orkaanseizoen,dus ik hoop echt voor jullie dat jullie hier geen last van hebben...Lijkt me ook machtig mooi om ooit een keer te doen.

groetjes

jaco

• Newbie
  • *
« Reactie #4 Gepost op: 02 augustus 2010 »

hoi sammeke ik gaat me hier ff mee bemoeien.............
ik ben  een sportduiker en heb nu ongeveer 80 duiken gemaakt zowel in tropen water alswel in nederlands water.....
het beste advies wat ik je kan geven is om in nedeland je brevet te halen!!!!!!
waarom???????
in nederland word er iets meer werk van gemaakt..metname op het gebied van veiligheid en het kennen en kunnen duiken.
je leert het in nedeland onder de slechtst mogelijke omstandigheden zoals slecht zicht,kouder water en meer spullen om je heen..
je krijgt hier je brevet niet kado en dat heb ik in de tropenlanden wel anders gezien. dit geld natuurlijk niet voor alle duikscholen ik wil ze niet over 1 kam scheren maar ze staan gewoon minder stil bij veiligheid en wat er moet gebeuren als het per ongeluk toch fout gaat....

ook staan nedelandse duiker ook overal  goed te boek ik heb nog nooit een proef duik ergens hoeven te maken om te laten zien wat ik kan...
wel ben ik wat hoger gebreveteerd als de gemiddelde duiker daarom kijk ik er mischien wat anders tegen aan omdat ik het in nedeland wat anders gewend ben daar doen we een uigebreide breefing voor de duik en hebben we ook spullen mee voor als het fout gaat zoals een grote ehbo kit en zelfs een zuurstofkoffer doe je het toch daar zoek dan een nederlandse instrucreur dan komt het vast goed..het is namelijk te leuk om te missen.
groeten en succes
ik

DutchJam

• Administrator
  • Hero Member
  • Waardering: +23/-3
    • Het Nederlands Jamaica Forum
« Reactie #5 Gepost op: 03 augustus 2010 »

Jaco: mooi onderwerp voor een nieuwe topic ;)

Zie: Duikbevret halen in Jamaica.
DutchJam
Administrator & Fond of Ja...

+ Snel beantwoorden

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Typ de afgebeelde letters over
Luister naar de letters / Vraag een andere afbeelding aan
Typ de afgebeelde letters over:
Welke muziekant zette Jamaica op de kaart?: