Auteur Topic: Hallo allemaal  (gelezen 320 keer)

Karel

• Jr. Member
  • **
  • Waardering: +1/-0
Hallo allemaal
« Gepost op: 21 mei 2010 »

Ik ben Karel,woon in het hoge Noorden(provincie Groningen)
Lees al een aantal weekjes mee hier,dus werd het eigenlijk wel eens tijd mij voor te stellen ;D
Kwam bij toeval op dit leuke en informatieve forum,en dacht heeee...das gaaf!
Dit jaar gaan wij(mijn vrouw en 2 dochters van 11 en 15 en ik zei de gek)voor de 4e keer naar Jamaica en hebben er weer zin in.
De 1e keer heeft zoveel indruk op ons gemaakt,dat het bijna ondenkbaar is om ook maar over een ander vakantieland na te denken.Lekker weer,muziek,prachtig groen,af en toe een frisse bui,rum,en super vriendelijk mensen met échte humor,is denk ik de drive dat ons beweegt om weer te gaan.
Sinds 3 maand heb ik ook een leerboek(The Rastaman Vibration,van Ras Zuke),om mij een beetje de taal machtig te maken hahaha :D Het taaltje lijkt zó makkelijk,maar het is best moeilijk eigenlijk :-[

Groetjes Karel.

DutchJam

• Administrator
  • Hero Member
  • Waardering: +21/-3
    • Het Nederlands Jamaica Forum
Re: Hallo allemaal
« Reactie #1 Gepost op: 21 mei 2010 »

Hallo Karel,

Natuurlijk van harte welkom op het Jamaica Forum!

Leuk dat je ons gevonden hebt en dat je (of beter: jullie) zo enthousiast zijn over Jamaica en haar bewoners. Het doet me altijd weer veel plezier om te lezen dat er mensen zo verzot raken op dit prachtige landje.

Ik kom er zelf sinds 1997 en kan geen jaar zonder (hoewel ik wel moet bekennen dat ik zo af en toe ook nog eens een ander land bezoek) en eigenlijk is dat ook zo'n beetje de reden dat ik het Jamaica Forum heb opgezet.

Ik wens je veel plezier hier enne..., dat boek is een goeie tip, daar ga ik achteraan ;)
DutchJam
Administrator & Fond of Ja...

+ Snel beantwoorden

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Typ de afgebeelde letters over
Luister naar de letters / Vraag een andere afbeelding aan
Typ de afgebeelde letters over:
Welke muziekant zette Jamaica op de kaart?: