Auteur Topic: Hallo daar  (gelezen 459 keer)

Frankieboy

• Newbie
  • *
  • Waardering: +0/-0
Hallo daar
« Gepost op: 03 februari 2010 »

Hallo mensen,

Mijn naam is Frank Slegers en ik kom uit Noord-Brabant. Mijn zus en haar man zijn helemaal weg van Jamaica en er inmiddels 2 keer voor een weekje of drie geweest. Mijn vriendin en ik zijn ook erg reislustig en hebben al heel wat mooie plekken op de wereld bezocht. Zo zijn we in de afgelopen jaren op verschillende bestemmingen in Spanje geweest, 2x in Las Vegas, in Egypte, New York, Minneapolis, San Antonio Texas, Philadelphia, Salem Oregon. We gaan binnenkort zelf voor de eerste keer naar Jamaica, naar Runaway Bay. We kijken er erg naar uit.

Van onze reizen maken we altijd een uitgebreid reisverslag met veel foto's. We zijn nog bezig met het reisverslag van onze laatste trip naar Las Vegas afgelopen november. Ook van onze trip naar Jamaica zullen we weer een uitgebreid verslag maken. Wil je onze resiverslagen lezen? Ga dan naar http://www.slegersopreis.punt.nl

We hopen dat er nog snel een hoop nieuwe aanmeldingen bijkomen want alle interessante info over Jamaica is welkom.

Groeten,
Frank (en Chantal)

DutchJam

• Administrator
  • Hero Member
  • Waardering: +23/-3
    • Het Nederlands Jamaica Forum
Re: Hallo daar
« Reactie #1 Gepost op: 03 februari 2010 »

Hallo reislustigen,

Welkom op JamaicaForum.nl!

Jullie hebben wat van de wereld gezien zeg, heerlijk.
En nog leuker is dat Jamaica jullie zo gecharmeerd heeft. Hoewel, eigenlijk is dat niet meer dan logisch... ;-)

Bedankt voor je registratie, het is gezellig jullie in ons midden te hebben. Hopelijk gaan jullie het forum vaker bezoeken.

En ik zal ondertussen je reisverslagen lezen...
DutchJam
Administrator & Fond of Ja...

Frankieboy

• Newbie
  • *
  • Waardering: +0/-0
« Reactie #2 Gepost op: 03 februari 2010 »

Oh we gaan het forum zeker vaker bezoeken. In voorbereiding op onze reis in de hoop nuttige informatie te vinden (daarom is het wel prettig als er nog flink wat aanmeldingen komen van mensen met Jamaica-ervaring") en na onze trip natuurlijk om onze ervaringen te delen.

Groeten,
Frank

DutchJam

• Administrator
  • Hero Member
  • Waardering: +23/-3
    • Het Nederlands Jamaica Forum
« Reactie #3 Gepost op: 03 februari 2010 »

Dat laatste hoop ik ook Frank!

JamaicaForum.nl is online, zeg het voort, zeg het voort...  8)
DutchJam
Administrator & Fond of Ja...

+ Snel beantwoorden

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Typ de afgebeelde letters over
Luister naar de letters / Vraag een andere afbeelding aan
Typ de afgebeelde letters over:
Welke muziekant zette Jamaica op de kaart?: