Auteur Topic: Rio Grande rafting  (gelezen 596 keer)

Ludo

• Gast
Rio Grande rafting
« Gepost op: 20 mei 2010 »

Hey,
Heeft iemand ervaring met Rio Grande rafting? Het lijkt me tof om op een ruige rivier te raften, maar ik hoorde dat het nogal tegenviel?
Groetjes,
Ludo

miranda

• Full Member
  • Waardering: +5/-0
Re: Rio Grande rafting
« Reactie #1 Gepost op: 20 mei 2010 »

het is maar wat je er van verwacht...

Ik heb vorig jaar gedaan en vond een van de mooiste excusries... het is vooral genieten van de mooie omgeving en je moet niet verwachten dat het hard gaat .... je hebt wel wat stroomversnellinkjes...
Kijk anders eens op youtube... daar staan wel een aantal filmpjes op als je raften op de rio grande intoetst.

walid63

• Newbie
  • *
  • Waardering: +0/-0
« Reactie #2 Gepost op: 21 mei 2010 »

Hoe stel ik me dat voor? Met een vlot vol mensen de rivier op?
Walter

miranda

• Full Member
  • Waardering: +5/-0
« Reactie #3 Gepost op: 21 mei 2010 »

het is een houten vlot waar je max met zijn 2en op kan.... ze hebben een bankje gemaakt waar dan met zijn 2en op kan zitten... en dan staat er een man voorop met een lange stok  net als bij punteren. Als je wil mag je zelf ook proberen... het is vrij rustig water met af en toe een kleine stroomversnelling.

kijk anders eens op joutube ( zoals ik hierboven ook al aangeraden heb)

walid63

• Newbie
  • *
« Reactie #4 Gepost op: 21 mei 2010 »

Oh, dat ziet er wel relaxed uit moet ik zeggen, mooi langs die mangroves. Zie je plekken waar je anders nooit komt.
Enig idee van de kosten van zoiets?
Groet,
Walter

Marco

• Full Member
  • Waardering: +1/-10
« Reactie #5 Gepost op: 21 mei 2010 »

Oh, dat ziet er wel relaxed uit moet ik zeggen, mooi langs die mangroves. Zie je plekken waar je anders nooit komt.
Enig idee van de kosten van zoiets?
Groet,
Walter
Geen houten maar een bamboovlot kan je opstappen om de rio grande af te varen. Kostprijs ongeveer 70€ voor 2 pers.
Geen mangroves te zien daar. Die bevinden zich in de moerassen of soms langs de kustlijn.
Enne........het water is niet altijd rustig. Je hebt soms wel eens een overstroming als al het regenwater uit de Blue mountains komt maar dan varen ze natuurlijk niet uit.

walid63

• Newbie
  • *
« Reactie #6 Gepost op: 21 mei 2010 »

Je hebt gelijk Marco. Nu ik de filmpjes beter bekijk zijn het geen mangroves. Maar mooi groen is het zeker, meer een soort regenwoud.
Het lijkt me hoe dan ook leuk om te doen. 70 Euro lijkt niet zo goedkoop, maar hoe lang ben je zoet dan?
Walter

Karel

• Jr. Member
  • **
  • Waardering: +1/-0
« Reactie #7 Gepost op: 21 mei 2010 »

Je hebt gelijk Marco. Nu ik de filmpjes beter bekijk zijn het geen mangroves. Maar mooi groen is het zeker, meer een soort regenwoud.
Het lijkt me hoe dan ook leuk om te doen. 70 Euro lijkt niet zo goedkoop, maar hoe lang ben je zoet dan?
Walter
Zo'n 2,5 uur,met halverwege een kleine tussenstop om wat te zwemmen of iets te drinken.

+ Snel beantwoorden

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Typ de afgebeelde letters over
Luister naar de letters / Vraag een andere afbeelding aan
Typ de afgebeelde letters over:
Welke muziekant zette Jamaica op de kaart?: