Auteur Topic: Bloomfield Great House  (gelezen 3713 keer)

DutchJam

• Administrator
  • Hero Member
  • Waardering: +21/-3
    • Het Nederlands Jamaica Forum
Bloomfield Great House
« Gepost op: 02 mei 2010 »

Bloomfield Great House

Onderstaande foto's van het Bloomfield Great House werden mij toegezonden door forumlid Bertientje. Het is één van haar favoriete plekjes in Mandeville en ik kan begrijpen waarom...

Ik ben in september in Ja en heb dit Great House inmiddels op mijn 'to do' lijstje gezet  ;)

Bloomfield Great House in Mandeville is een statig 200 jaar oud gebouw dat onlangs in zijn oude glorie hersteld is door de Australische Ralph Pearce en zijn Jamaicaanse vrouw Pamela Grant. Het gebouw in Georgische stijl werd gebouwd in 1838 en was lange tijd het hoofdgebouw van een welvarende koffieplantage.

De rit door het groene heuvelachtige landschap is al een ervaring op zich. Eenmaal daar word je beloond met een indrukwekkend panoramisch uitzicht op Mandeville.
In het restaurant op de veranda kun je in een koloniale sfeer genieten van lunch of diner.

Bloomfield Great House is geopend van maandag tot en met zaterdag.

Heel veel dank voor de mooie plaatjes Bertientje!

DutchJam
Administrator & Fond of Ja...

+ Snel beantwoorden

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Typ de afgebeelde letters over
Luister naar de letters / Vraag een andere afbeelding aan
Typ de afgebeelde letters over:
Welke muziekant zette Jamaica op de kaart?: