Auteur Topic: newbie  (gelezen 307 keer)

jaco

• Newbie
  • *
  • Waardering: +0/-0
newbie
« Gepost op: 14 april 2010 »

ff snel voorstellen.....
mijn naam is jaco van der velden woonachtig in alphen aan den rijn en getrouwd met marieke..
dit jaar voor het eerst maar zeker niet voor het laast maar jamaica geweest en dit is geweldig bevallen.
dit is een leuk forum en ik vind het leuk om mijn ervaringen(nog niet veel) met jullie te delen.

dus tot ziens in de berichten

DutchJam

• Administrator
  • Hero Member
  • Waardering: +21/-3
    • Het Nederlands Jamaica Forum
Re: newbie
« Reactie #1 Gepost op: 14 april 2010 »

Hoi Jaco,

Van harte welkom op het forum!
Je had al wat berichtjes geplaatst dacht ik, maar tof dat je nu ook lid bent geworden.

Het forum is nog vrij nieuw (online sinds januari), maar begint al een kleine vaste groep bezoekers te krijgen en daar ben jij er nu één van. Super!

Ik begrijp dat jij en Marieke net als wij ook bevangen zijn geraakt door dat prachtige land met die bijzondere mensen dat Jamaica heet. Ongelofelijk hè?
We zijn natuurlijk zeker benieuwd naar jullie ervaringen en heb je vragen, dan 'drop' je ze maar :)

Bless.
DutchJam
Administrator & Fond of Ja...

Sammeke

• Newbie
  • *
  • Waardering: +0/-0
Re: newbie
« Reactie #2 Gepost op: 08 juni 2010 »

Hoi Jaco,

Ik las op dit forum dat je op Jamaica bent geweest en daar ook gedoken hebt.

Ik ga in september naar Ocho Rios en wil ook gaan duiken (moet het nog leren). Ben je toevallig ook in Ocho Rios geweest?

Of kun je misschen wat meer over het duiken in Jamaica vertellen? Het lijkt me machtig.

Groetjes,

Sam

+ Snel beantwoorden

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Typ de afgebeelde letters over
Luister naar de letters / Vraag een andere afbeelding aan
Typ de afgebeelde letters over:
Welke muziekant zette Jamaica op de kaart?: