Auteur Topic: 2011 > Happietoetousententwelf > 2012  (gelezen 278 keer)

DutchJam

• Administrator
  • Hero Member
  • Waardering: +21/-3
    • Het Nederlands Jamaica Forum
2011 > Happietoetousententwelf > 2012
« Gepost op: 31 december 2011 »

Beste leden en lezers,

Nog een paar uur te gaan en 2011 is gedaan. Alweer een jaar voorbij.

We zullen er maar niet rouwig om zijn. Morgen is er immers gewoon weer een nieuw jaar.

Ook in het afgelopen jaar (het 2e jaar dat het forum online is) mocht het forum zich verheugen op een groeiende belangstelling. Langzaam, maar gestaag, weten steeds nieuwe Jamaica geïnteresseerden het forum te vinden.

Ik wil iedereen bedanken die dit jaar een bijdrage aan het forum geleverd heeft, direct of indirect. Het is jullie enthousiasme dat mij de inspiratie geeft om het forum verder uit te bouwen. Ik hoop jullie allemaal ook in 2012 weer hier te treffen.

Laat vanavond de oliebollen en appelflappen goed smaken (zouden Jamaicanen dat ook lekker vinden vraag ik mij nu ineens af?), trek om middernacht een sprankelende fles bubbels open en maak er een mooie Nieuwjaarsdag van.

En voor 2012 alle goeds en vooral veel -nee, heel veel- Jamaica ;)

DutchJam
Administrator & Fond of Ja...

Sandra

• Full Member
  • Waardering: +4/-0
Re: 2011 > Happietoetousententwelf > 2012
« Reactie #1 Gepost op: 31 december 2011 »

Nou Dutchjam, allereerst enorm bedankt voor dit geweldige forum. Voor je inzet, wat je ontzettend veel tijd moet kosten met zo'n forum, maar je doet het goed! Ik heb een hoop geleerd en ontdekt hier, dus onze volgende reis naar JA wordt alleen maar mooier. Dus dank je wel!
En leuke mensen ontmoet, ook altijd leuk.

Ik wens iedereen een hele fijne jaarwisseling en heel veel mooi weer, veel reggae en veel JA in 2012,  ;) En vooral heel veel plezier in alles wat je gaat doen.
gr
Sandra
« Laatst bewerkt op: 31 december 2011 door Sandra »

Dready

• Full Member
  • Waardering: +5/-0
« Reactie #2 Gepost op: 31 december 2011 »

Ik wens alle forumleden en hun familie een geweldig nieuwjaar toe....dat alle dromen en wensen waar mogen worden....dat er wat meer liefde en begrip voor elkaar komt in deze wereld.....dat we elkaar eens wat gunnen.....dat we een luisterd oor kunnen zijn voor elkaar.....dat we eens ophouden met te senl te oordelen over iemand of iets.....dat we gewoon allen met elkaar kunnen leven.....dat we allen ons hart kunnen/mogen volgen......dat zou toch mooi zijn....

Small | Large

Blessing Dready
« Laatst bewerkt op: 31 december 2011 door Dready »
It is nice too be important, but it is even more important too be nice.

Irene

• Full Member
  • Waardering: +3/-0
  • Never stop believing..
« Reactie #3 Gepost op: 31 december 2011 »

Beste allemaal!

Ook van mij de beste wensen voor jullie voor 2012! Dat we allemaal maar veel mogen dromen, en als al die dromen ook nog eens uit zouden komen zou het helemaal geweldig zijn! Veul, heul veul Ja inderdaad (vervelend zeg :p)!! En dat we  maar mogen genieten van al het goeds wat er op ons  pad komt.

Mensen, al met al,

HAPPY NEW YEAR!!!
*The choices we make, not the chances we take, determine our destiny*

yvon

• Full Member
  • Waardering: +0/-2
« Reactie #4 Gepost op: 31 december 2011 »

Hoi hoi,

Ook van mij heel veel geluk in het nieuwe jaar! Nu nog maar 2,5 uur te gaan en 2012 kan beginnen.
Voor iedereen het allerbeste en een goede gezondheid.

Liefs,

xx

Yvon

PeterJam

• Full Member
  • Waardering: +3/-0
« Reactie #5 Gepost op: 01 januari 2012 »

8)

Er moet iemand zijn die het eerste berichtje van 2012 plaatst he?

Ik wens jullie allemaal een zeer gelukkig Nieuwjaar en we zien ons in Jamaica!

OK?

Peter

Baloulove

• Jr. Member
  • **
  • Waardering: +2/-0
« Reactie #6 Gepost op: 06 januari 2012 »

Dan ben ik de 2e van 2012 met een berichtje. Ook ik wil DutchJam en overige forum-medewerkers bedanken voor alle energie, die ze hierin weten te stoppen. Werkelijk geweldig! Mijn complimenten, voor iedereen, die het mogelijk maakt dat wij en eigenlijk de hele wereld, zoveel wijzer worden over het prachtige Jamaica, door de inhoud van dit forum.

Ik wens iedereen alle goeds voor het nieuwe jaar.....veel zon, liefde, maar vooral gezondheid!   ::)

+ Snel beantwoorden

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Typ de afgebeelde letters over
Luister naar de letters / Vraag een andere afbeelding aan
Typ de afgebeelde letters over:
Welke muziekant zette Jamaica op de kaart?: