JamaicaForum.nl

Leden: Inloggen.
Nog geen lid? Registreer jezelf, it is free!

Poll

Waarom ben je in Jamaica geinteresseerd?

Ik ben Jamaicaan(se)
- 2 (15.4%)
Ik ga er graag op vakantie
- 5 (38.5%)
Music!
- 0 (0%)
De levensstijl bevalt me wel
- 5 (38.5%)
Ik ben zot op rice 'n peas
- 1 (7.7%)

Totaal aantal stemmen: 13

Pagina's: [1]

Auteur Topic: [Poll] Welkom op JamaicaForum.nl!  (gelezen 477 keer)

DutchJam

• Administrator
  • Hero Member
[Poll] Welkom op JamaicaForum.nl!
« Gepost op: 14 januari 2010 »

Welkom op het Jamaica Forum, een gloednieuw Nederlandstalig forum voor iedereen die interesse heeft voor dit prachtige eiland in de Caribbean. In 1997 kwam ik zelf voor het eerst in Jamaica en ben er sindsdien niet meer weg te slaan ;-)
Al surfende ben ik al heel wat Jamaica fora tegengekomen, maar een écht en compleet Nederlandstalig forum heb ik nog niet kunnen vinden. Reden dus om eens een poging te wagen.

Deel je ervaringen, foto's en filmpjes, discussieer over de politiek, het weer, vakantie, het reizen naar of op Jamaica. Zoek of plaats nuttige info, je reisverslag, je favoriete Jamaicaanse muziek en doe mee om van JamaicaForum.nl een nuttige en vooral gezellige webstek te maken.
Ik ben nog druk doende het forum zijn definitieve aanblik te geven, dus kleine foutjes kun je nog tegenkomen, maar laat je daardoor niet tegenhouden het forum een vaste plek tussen je favorieten te geven.

Even wat huishoudelijke mededelingen:

Regels?
Vooralsnog tref je hier geen forum reglement aan. Ik ga er vanuit dat iedereen zich een beetje fatsoenlijk kan gedragen en dat respect voor anderen tot de grondbeginselen hoort. Grof, a-sociaal en discriminerend taalgebruik gebruiken we hier dus ook niet.
Ik verwacht dan ook dat ik geen politie-agentje hoef te spelen, ik weet wel wat beters te doen...

Nieuw hier?
Net geregistreerd? Wees van harte welkom! Ik stel het op prijs dat je je even voorstelt in de rubriek 'mi am'. Dat hoeft niet je complete levensverhaal te zijn, gewoon een paar regeltjes over jezelf voldoet prima en laat anderen weten dat je ook van de partij bent.

Lezen en schrijven...
Bijna het gehele forum is volledig openbaar, wat betekent dat iedere bezoeker (gast of lid) bijna alles kan lezen. Denk hier even aan als je een reactie plaatst of een topic start.

Als gast kun je alléén berichten lezen en kun je op bestaande topics reageren.

Als forumlid kun je echter veel meer. Je kunt op bestaande berichten reageren, maar ook nieuwe berichten plaatsen, foto's plaatsen, bestanden uploaden en meedoen in de poll. Om lid te worden is om veiligheidsredenen registreren verplicht, maar dit is natuurlijk gratis en hoeft maar éénmalig te gebeuren.
Bij deze registratie wordt alleen een zelf te kiezen gebruikersnaam, een geldig e-mailadres en een zelf te kiezen wachtwoord gevraagd. Andere persoonlijke of privacygevoelige info hoef je niet op te geven.

On topic.
Hou het een beetje bij het onderwerp als je een reactie plaatst. En plaats een nieuwe discussie in het juiste forum. Op die manier blijft het forum leesbaar en gevuld met leuke en handige zaken, onzin is al genoeg op het web te vinden, nietwaar?.
Reacties als 'Dat is grappig' of 'Yeah mon' gaan normaal gezien nergens over en zullen dan ook zonder bericht worden verplaatst of verwijderd.

Mobiel.
JamaicaForum.nl is ook uitstekend op je mobiel te bekijken. Surf gewoon naar www.jamaicaforum.nl op je mobiele telefoon of PDA. De server herkent vanzelf het apparaat waarmee je surft en toont je de WAP versie van het forum. Deze is wat simpeler dan de PC versie. Herkent de server je apparaat niet, surf dan naar http://m.jamaicaforum.nl om de mobiele versie te laden.
Je kunt berichten lezen, maar ook inloggen en dan berichten en of topics plaatsen. Foto's plaatsen of je profiel bewerken kan (nog) niet op je mobiel.

Helpen?
Ik zoek voor diverse fora nog moderators, laat me gerust weten als je mee wilt helpen één of meerdere fora te onderhouden.

Veel plezier op JamaicaForum.nl en op- en aanmerkingen zijn altijd welkom!

Cu,

DutchJam
Administrator & fond of Ja...
« Laatste verandering: 22 mei 2010 door DutchJam »
DutchJam
Administrator & Fond of Ja...
Pagina's: [1]

+ Snel beantwoorden

Pagina opgebouwd in 0.154 seconden met 21 queries.

A DutchJamaica.com website. © 2010 JamaicaForum.nl. Contacteer ons.