Reizen naar en in Jamaica > Welcome to Jamaica!
sigaretten
(1/1)
Astrid2502:
Hallo allemaal,
Ik heb even een vraagje. Ik heb ergens op het forum gelezen dat sigaretten heel duur zijn in jamaica. Waar kun je nu het voordeligst je sigaretten halen? Ik las dat het op het vliegveld van JA ook goedkoop was maar ik weet niet of daar tijd voor is.... Is het dan het voordeligst om ze in het vliegtuig te kopen? Zo ja hoeveel kosten ze daar? En misschien een stomme vraag maar kan je pinnen in het vliegtuig? Groetjes Astrid.
DutchJam:
Hmm,
Goeie vraag. Ik heb het roken al een tijdje geleden opgegeven ;)
Toen ik nog wel rookte nam ik meestal wel wat sloffen mee (binnen de wettelijke regels dan) omdat het in Ja beter koop was dan hier...
Ik heb in oktober 2010 nog eens voor iemand op het forum de prijs van een pakje Marlboro gechecked in Montego Bay. Kwam toen op Ja$700 per pakje van 20 stuks (iets van Euro 5,85). Of dat anno nu nog zo is en of dat goedkoop of duur is weet ik niet, heb na er na die tijd nooit meer naar gekeken en ik heb ook geen idee wat een pakje Marlboro hier kost tegenwoordig... ;)
Misschien dat Dready hulp kan bieden, zij is nu in Jamaica (de Mazzelaar). Ik hoop dat ze dit leest...
Pinnen in het vliegtuig gaat niet voor zover ik weet, betalen met een Credit Card is echter geen probleem.
patriciaxx:
Wij zijn net terug van Jamaica, en ik rook zelf malboro menthol (wat nog iets moeilijker verkrijbaar bleek).
Heb in het hotel (riu palace negril) 11 USD moeten betalen. Buiten het hotel redt je het met afpingelen voor 9USD.
Dus ik zou zeggen, koop ze tax free op schiphol. Ik geloof iets van 40,- voor een slof. Op de terug weg kan je op de luchthaven daar tax free meenemen. Wij hebben voor 2 sloffen Camel 59USD betaald :o !!
Navigatie
[0] Berichtenindex
Naar de volledige versie