Auteur Topic: Hi Hi...  (gelezen 2162 keer)

RooG

• Newbie
  • *
  • Waardering: +0/-0
Hi Hi...
« Gepost op: 10 mei 2011 »

hallo daar,
ik kwam dit forum bij toeval tegen en vind het van huis uit een toppertje!! Goed werk.
Ik was niet zomaar Jamaica aan het "googelen", je verwacht het al....(zeer) binnenkort naar Jamaica :-)

Voorstellen.
Ik ben Rogier, 33 jaar en ga (eigenlijk op advies van een vriend) naar Jamaica samen met mijn vriendin ! Volgende week vliegen we al, de 19e...laten we hopen dat we wind mee hebben ;-)
Ik woon samen met mijn vriendin in Den Haag, heb ben 2 katten en zijn zooow toe aan vakantie dat we niet meer kunnen wachten, maar dat zal wel moeten!

We gaan naar Ocho Rios voor 16 dagen. We willen van alles zien, maar ook zeker genieten van de stranden.
Ik kwam al een Topic over Ocho Rios tegen en die zal ik gebruiken voor wat vragen, al hoewel er al genoeg antwoorden staan.

Nogmaals, een top forum voor de weetjes over Jamaica lijkt mij zo.
Keep up the good work!

DutchJam

• Administrator
  • Hero Member
  • Waardering: +23/-3
    • Het Nederlands Jamaica Forum
Re: Hi Hi...
« Reactie #1 Gepost op: 10 mei 2011 »

Hallo Rogier,

Een warm welkom op het Jamaica forum!

Leuk dat je het forum -al surfende- gevonden hebt en dat het je enthousiasme over Jamaica aanwakkert.

Dat jij en je vriendin een prachtig land hebben uitgezocht voor de vakantie later deze maand, nu ja..., wij gaan dat niet tegenspreken ;)

Stel gerust je vragen, het forum is er voor. Beter een vraag 2 keer gesteld dan helemaal niet, toch?

Nogmaals welkom, dank voor je complimenten en veel plezier hier op het Jamaica forum (en straks in Jamaica zelf...).
DutchJam
Administrator & Fond of Ja...

RooG

• Newbie
  • *
« Reactie #2 Gepost op: 11 mei 2011 »

;)

Baloulove

• Jr. Member
  • **
  • Waardering: +2/-0
« Reactie #3 Gepost op: 11 mei 2011 »

Ha Rogier....ik ben heel benieuwd naar je ervaringen als je terug komt....ik ga in augustus naar Riu Ocho Rios. Verblijven jullie ook in het Riu? Zowiezo hoor ik graag je reisverhaal en eventuele excursies, die jullie misschien gaan maken. Een hele fijne vakantie en geniet ervan!  ;)
Groet, Net

RooG

• Newbie
  • *
« Reactie #4 Gepost op: 12 mei 2011 »

Dat komt goed....na de vakantie zal ik zeker onze indruk hier achter laten.
Wij gaan naar Ocho Rios en zitten inderdaad in Riu....volgens mij ligt dat net ten Noorden van Ocho Rios maar oke.

ik laat het in ieder geval weten hoe het was en of en welke excursies wij gedaan hebben...

gr

Sandra

• Full Member
  • Waardering: +4/-0
« Reactie #5 Gepost op: 12 mei 2011 »

Ik heb toch een beetje moeite met nieuwe mensen hier op het forum.... zijn zo blij en vrolijk over hun reisje binnekort naar JA..... gggrrrrrr

Nee hoor, zo erg is het niet, ben gewoon strontjaloers.  ;)

Rogier van harte welkom hier op het forum en Once you go, you know en dat is zoooo waar. Jullie gaan een geweldige vakantie tegemoet en jullie willen zeker nog (meerdere) een keer naar JA want er is zoveel te zien wat de moeite waard is.
Veel plezier en ben ook benieuwd naar je ervaringen en verhalen.

gr
Sandra

Ria1961

• Sr. Member
  • Waardering: +8/-4
« Reactie #6 Gepost op: 12 mei 2011 »

Oeiiiiiii Sandra.
Jij schreef het en ik dacht het.
Gek he??
Nooit zo erg gehad, maar dat is een ander topic.
Mensen geniet ervan en doe al de mensen in het Riu de groetjes.
Ik wilde dat ik mee kon om al mijn vrienden daar weer te zien.
Groetjes Ria

gast

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 12 mei 2011 »

Ik heb toch een beetje moeite met nieuwe mensen hier op het forum. ???

Sandra

• Full Member
« Reactie #8 Gepost op: 12 mei 2011 »

hahahah Ria, zo'n invloed heeft JA.

@gast ?????? who are you?

Baloulove

• Jr. Member
  • **
  • Waardering: +2/-0
« Reactie #9 Gepost op: 15 mei 2011 »

Ik ben zo blij dat ik NIEUW ben....en dat ik gewoon kan zeggen....Mensen...ik heb mn reisje naar JA nog heerlijk voor de boeg!!!!!!!! Sandra, Ria en all the rest....laten we heerlijk meegenieten met de voorpret van Roog en mijzelf, hahahaha  8) Ik zal aan jullie denken, als ik heerlijk aan een cocktail op het strand van Riu lig te luiwammussen en mocht ik eventueel tijd en zin hebben...kan ik altijd nog even inloggen op het forum en jullie van daaruit warme groeten overbrengen! Oh oh oh...wat een fijn vooruitzicht.... :D

RooG

• Newbie
  • *
« Reactie #10 Gepost op: 16 mei 2011 »

Ik heb niks meer toe te voegen.... 8)

Bedankt voor de aardige "postjes"...en ik zal na de vakantie...(nog maar 2 dagen werken, en Donderdag 13:40 stijgen we op...als het mee zit ;-) laten weten hoe wij het vonden, maar dat komt wel goed.

Wel nog 1 ding, m'n meisje had nog ergens op een site van de overheid gekeken over het hoe en wat op Jam, maar dat zag er niet zo best uit qua veiligheid, taxi's en nog wat dingen.....maar als ik jullie verhalen zo lees lijkt dat allemaal wat overdreven....
Jam, here we come!!

Ciao! 8)

DutchJam

• Administrator
  • Hero Member
« Reactie #11 Gepost op: 16 mei 2011 »

...kan ik altijd nog even inloggen op het forum en jullie van daaruit warme groeten overbrengen!

Deze opmerking schept verplichtingen, hè?

Dat snap je zeker wel...  :P
DutchJam

DutchJam

• Administrator
  • Hero Member
« Reactie #12 Gepost op: 16 mei 2011 »

Wel nog 1 ding, m'n meisje had nog ergens op een site van de overheid gekeken over het hoe en wat op Jam, maar dat zag er niet zo best uit qua veiligheid, taxi's en nog wat dingen.....maar als ik jullie verhalen zo lees lijkt dat allemaal wat overdreven....
Jam, here we come!!

RooG,

Ik kan nogmaals alleen maar benadrukken dat deze vrees ongegrond is. Je meisje heeft niets te vrezen.
En ik ben er van overtuigd dat onze vaste leden die regelmatig Jamaica bezoeken (waarvan overigens het overgrote deel vrouw is!) dit beamen.

Veel fun in Ja!
DutchJam

Rastasista

• Jr. Member
  • **
« Reactie #13 Gepost op: 16 mei 2011 »

Ik ben er dit jaar in mij eentje met routetaxis (lokal transportation) bijna om het hele eiland gereisd, van Negril naar Long Bay Portland . Ik was op geen enkel moment bang. Volgend jaar ga ik voor 4 weken, en dan ga ik ook een tijdje in Kingston verblijven (als ik een betaalbaar verblijf vind...)

Als je je open opstelt wordt je ook met open armen ontvangen.

Groetjes en geniet ervan.
Antje

RooG

• Newbie
  • *
« Reactie #14 Gepost op: 16 mei 2011 »

;)

Nog 1 ding dan...heheh :o

Waarmee te betalen, wat is slim om in te wisselen, jamaicaanse $ of gewone $ ....?
Op Schiphol wisselen wij altijd 8)

+ Snel beantwoorden

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Typ de afgebeelde letters over
Luister naar de letters / Vraag een andere afbeelding aan
Typ de afgebeelde letters over:
Welke muziekant zette Jamaica op de kaart?: