Hallo allemaal....mijn naam is Baloulove (althans...dat is mn reeds overleden kat)....dus noem me maar Net, ben nog maar 42 jaar en pleeg van beroep. Allereerst mn complimenten over dit forum. Ik heb hier en daar wat gesnuffeld en er staat, voor mij, bijzonder veel nuttige informatie vermeld omtrent Jamaica.
Ik ben van plan eind augustus/begin september naar het eiland van Bob af te reizen. Ik reis alleen...snif snif...hoewel...kan best lekker zijn. Helaas gaan er geen singlereizen richting Jamaica of ik val inmiddels al buiten de boot gezien de leeftijd of het zijn georganiseerde rondreizen en ik wil toch mijn eigen tijd in kunnen delen, ik ben dus echt op mezelf aangewezen. Ik reis alleen, omdat ik dat even nodig heb en omdat er eigenlijk niemand in mn omgeving geinteresseerd is in Jamaica vanwege zogeheten 'criminaliteit'. Er is één vakantiebestemming geweest, waar ik me absoluut niet veilig voelde en dat was Isla Margarita, verder Antillen, Dom Republ etc nooit problemen gehad, dus dat punt laat ik maar achter me en misschien moet ik het gewoon gaan DOEN, omdat Jamaica op mn wensenlijstje staat.
Ik ben van plan een all-inclusive resort te boeken in Ocho Rios (via Arke of zo), omdat dit, volgens mij, het meest gunstige is v.w.b. het maken van eventuele excursies en daarbij wil ik gewoon heerlijk aan het strand vertoefen en niks hoeven/moeten.
Mijn vraag aan jullie experts is: is het verantwoord om deze reis te maken all by myself of raden jullie mij dit af? Misschien nog tips of andere wetenswaardigheden, die ik als 'single' zou moeten weten?
Alvast hartelijk dank voor jullie meedenken, antwoorden etc. Ondertussen snuffel ik nog effe verder....
Greetz...Net