Welkom op het forum Kees.
Hotel Legends in Negril is een prima basic hotelletje aan het Seven Miles Beach, op zo'n 20 minuten lopen van het centrum van Negril. Ik heb daar in 2008 gezeten. Het is niet zo groot en er heerst een familiale sfeer, best gezellig.
Kamers zijn basic, maar schoon en bieden alles wat je nodig hebt, inclusief airco en tv. Het hotel bestaat uit 2 delen. Het deel direct aan het strand (met daarin ook de bar, het restaurant en een klein zwembad) en een deel aan de overkant van Normal Manley Boulevard. Hier zijn alleen kamers en het 2e zwembad. Beide terreinen worden beveiligd, ook 's nachts.
De keuken is ook goed, voornamelijk Jamaicaanse gerechten. Personeel is vriendelijk en behulpzaam, zeker als je blijk van waardering geeft (en dat kan heel goed met een paar vriendelijke woorden woorden, meer is niet nodig). Toen ik er was (off-season) was er 2 keer in de week live muziek.
Legends is géén 5-sterren resort, maar biedt een goede prijs-kwaliteit verhouding en ik moet eerlijk zeggen dat ik daar meer plezier heb gehad dan in menig duurdere en luxere hotels.
Zie ook:
http://www.negrilhotels.com/Nog een paar foto's:

De kamer

De kamer

Aan de strandzijde