Auteur Topic: Appleton Estate is gewoon open voor bezoekers!  (gelezen 936 keer)

DutchJam

• Administrator
  • Hero Member
  • Waardering: +23/-3
    • Het Nederlands Jamaica Forum
Appleton Estate is gewoon open voor bezoekers!
« Gepost op: 16 februari 2011 »

Beste lezers,

Omdat er hier op het forum wat berichten opdoken dat Appelton Estate gesloten zou zijn voor bezoekers, heb ik even contact gezocht met Judy Schoenbein van Appleton Estate Rum Tour. Appleton Estate Rum Tour is het bedrijf dat de ontvangst en de rondleiding in de distilleerderij verzorgd.

Het antwoord van Judy kwam binnen een uur en is luid en duidelijk: Appelton Estate is open en verwelkomt haar bezoekers met open armen!

Dus, gaaaaaan zou ik zeggen!  8)

Meer info op: http://www.appletonrumtour.com

-----
From: appleton@infochan.com <appleton@infochan.com>
Sent: Tue Feb 15 14:00:43 2011
Subject: Estate closed for visitors?

Thank you for contacting us.

Please be advised that the Rum Tour and Estate are very much open for business.

Tours operate daily except Sundays, and the cost for the tour is US $25 per person.

We look forward to welcoming you to Appleton!

Regards,

Judy
-----
DutchJam
Administrator & Fond of Ja...

Leensen.nl

• Newbie
  • *
  • Waardering: +2/-0
    • Leensen.nl
Re: Appleton Estate is gewoon open voor bezoekers!
« Reactie #1 Gepost op: 26 juni 2011 »

Ik heb via de hostess van Holland International wel begrepen dat zij gestopt zijn met de excursies naar Appleton Estate in de dagtrips, omdat de rondleiding een te commercieel karakter begon te krijgen. In de rondreis van Holland International zit het bezoekje aan Appleton nog wel in het programma. Wij zijn er 1,5 week geleden nog geweest.

De rondleiding is erg leuk. Na afloop kwamen we in een klein barretje waar we alle Appleton drankjes konden proeven. 13 flessen keurig op een rijtje en die heb ik uiteraard allemaal even geprobeerd  :D  Ook onze gids van Appleton heeft gezellig met ons meegeproefd en er werd met geen woord gerept over de winkel aan de andere kant van de hal. Waarschijnlijk is hij dat helemaal vergeten :)

Sunshine

• Newbie
  • *
  • Waardering: +1/-0
« Reactie #2 Gepost op: 30 juli 2011 »

Haha, dat is inderdaad het leukste op het einde van de tour, proeveeeen !!
En wat was je favoriet ?

essie

• Newbie
  • *
  • Waardering: +0/-0
« Reactie #3 Gepost op: 28 oktober 2011 »

Kun je daar ook gewoon met zijn 2tjes naar toe met bv een taxi, zonder georganiseerd met een groep of excursie.

Esther

Fleur

• Jr. Member
  • **
  • Waardering: +4/-0
« Reactie #4 Gepost op: 28 oktober 2011 »

Ja hoor, das geen enkel probleem.
Ben er een paar weken geleden nog geweest.
Hadden een huurauto en zijn er gewoon zelf naartoe gereden.

caribinita

• Jr. Member
  • **
  • Waardering: +2/-1
« Reactie #5 Gepost op: 28 oktober 2011 »

altijd mogelijk maar waarschuw wel voor de wegen! Jamaicanen hebben hun eigen rijstijl en wij houden veel op omdat de wegen errug slecht zijn...
Heb mijn eigen auto daar dus weet waar ik over praat, ontspannender is jezelf te laten rijden door een Jamaicaanse chauffeur die en nog wat verdient en jijzelf niet het risico loopt van lekke banden (wat je zeker na zonsondergang niet mag hopen). Er zijn genoeg Jamaicanen die hun diensten aanbieden (wel vooraf prijs afspreken) en anders weet ik er nog wel!

HI en ARke (TUI) stoppen met excursies omdat dit voor hen niet meer genoeg opbrengt...dus iig gaan Appleton is toch een bezoek waard al is het commercieel tis maar net hoe je het zelf bekijkt...uiteindelijk zijn het al de ge ijkte excursies maar zeker niet laten liggen!!!!! Go for it...Bless Jah..Irie!

Robbie

• Newbie
  • *
  • Waardering: +0/-0
« Reactie #6 Gepost op: 29 oktober 2011 »

HI en ARke (TUI) stoppen met excursies omdat dit voor hen niet meer genoeg opbrengt...dus iig gaan Appleton is toch een bezoek waard al is het commercieel tis maar net hoe je het zelf bekijkt...uiteindelijk zijn het al de ge ijkte excursies maar zeker niet laten liggen!!!!! Go for it...Bless Jah..Irie!

Doet Arke helemaal geen excusries meer dan? Lijkt me toch sterk.
Of heb je het hier alleen over Appelton?

+ Snel beantwoorden

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Typ de afgebeelde letters over
Luister naar de letters / Vraag een andere afbeelding aan
Typ de afgebeelde letters over:
Welke muziekant zette Jamaica op de kaart?: