Hello people!
Graag zouden wij willen weten wat een auto met privechauffeur voor 16 dagen ongeveer zal kosten......we reizen tussen Portmore- Ocho - Trelawny - Mo Bay - Negril......
periode july - augustus
Thnx
One love
Hey Jahmara,
Welkom op het forum
Ik ben nog niet in Jamaica geweest en heb dus geen idee wat een privéchauffeur voor 16 dagen zou kosten.
Ik heb wel hier en daar gelezen dat een privéchauffeur voor een week je rond de 700 a 800 dollar zou kosten maar ik kan dat dus niet bevestigen. Misschien kan iemand op het forum je daar meer info over geven?
Hier een nuttige link die je wat kan verderhelpen:
Rijtijden en entry fees voor attracties:
http://yourjamaicantourguide.com/jamaican-attractions-rates-driving-distance-entrance-feesDie persoon is zelf ook een chauffeur, omgeving Lucea.
Bellymus op het forum rijdt ook met een taxi en doet tours
Andere drivers die ik zo uit het hoofd weet maar kan ze ff niet opzoeken. Even googlen dus voor hun telefoonnummer...
Talk Of The Town Tours (Negril)
Charlie Brown (Ja hij zou echt zo noemen

Port Antonio)
Gary McLean (Montego Bay)
Island Rentals zou ook tours/transport verzorgen maar veel details staan daar niet over op hun website
Reggae Tours
Hopelijk kunnen anderen ook iets aan deze thread bijdragen want ik ben daar ook wel benieuwd naar.
Maar veel hangt af van je specifieke wensen, wil je onderweg stoppen of wil je enkel transport, etc...
Veel succes!
One love
A