Auteur Topic: Swingers vakanties meer en meer in de belangstelling  (gelezen 2110 keer)

DutchJam

• Administrator
  • Hero Member
  • Waardering: +23/-3
    • Het Nederlands Jamaica Forum

Swingers vakanties meer en meer in de belangstelling

Niet duidelijk is hoeveel mensen er gebruik van maken, maar zeker is wel, dat er al heel wat aanbieders zijn van vakantietripjes voor 'swingers'. 'Reizen voor mensen met open houding ten opzichte van erotische avonturen', aldus de wat terughoudende definitie. Bekendste swingersbestemming is Superclubs 'lifestyle' resort Hedonism II in Negril.

Zo begint het artikel op de website opreisgids.nl. Het artikel besteedt aandacht aan het 'swingers hoe en wat' en wat de mogelijkheden zijn op diverse bestemmingen in de wereld. Het Hedonism II resort in Negril speelt al langer in op deze behoefte en is dan ook een belangrijke bestemming.

Voor de liefhebbers dus, een voorproefje:

Volgens de website Swingers2.nl is kenmerkend voor Swingen, dat beide partners er mee instemmen dat zij gezamenlijk met één of meer andere stellen vrijelijk seksuele contacten hebben. Dat gebeurt in de beslotenheid van woningen, bij parenclubs maar nu dus ook op reis. Omdat het met ieders instemming gebeurt valt 'swingen' niet onder het begrip vreemd gaan. Swingersreizen worden ook al aangeduid als 'lifestyle' reizen; het begrip 'adult only faciliteiten' geeft in elk geval aan dat je je kinderen beter thuis kunt laten.

Hele week swingen
Hoeveel Nederlandse swingers er precies zijn is niet bekend. Volgens al wat oudere onderzoeken zou dat schommelen tussen de 0,5 en 2 procent. Dat lijkt weinig, maar dan gaat het toch altijd nog over vele tienduizenden stellen. Voor een groot deel daarvan is vermoedelijk af en toe een avondje 'swingen' wel genoeg en een hele week wellicht wat veel van het goede. Maar er blijkt intussen wel degelijk een markt voor swingerreizen te zijn ontstaan. De swingers.startpagina.nl meldt zo'n twintig organisaties voor swingersreizen. Wie googled komt nog andere tegen...

Het complete artikel lees je op opreisgids.nl: Swingers vakantie trekt steeds meer belangstelling.

Hedonism: http://www.hedonismresorts.com/
DutchJam
Administrator & Fond of Ja...

Bertientje

• Sr. Member
  • Waardering: +7/-0
    • Xpresse Office Support
Re: Swingers vakanties meer en meer in de belangstelling
« Reactie #1 Gepost op: 14 februari 2011 »

Bah. Ben blij dat er een grote muur om Hedonism heen staat......

Dready

• Full Member
  • Waardering: +5/-0
« Reactie #2 Gepost op: 15 februari 2011 »

This is not my piece of cake!!!
Maar iedereen mag doen wat hij/zij graag doet...zolang een ander daar maar geen schade van ondervind.

Mij zul je er in ieder geval niet aantreffen...

Blessing Dready
It is nice too be important, but it is even more important too be nice.

Sandra

• Full Member
  • Waardering: +4/-0
« Reactie #3 Gepost op: 15 februari 2011 »

Ik sla ook over....

Karel

• Jr. Member
  • **
  • Waardering: +1/-0
« Reactie #4 Gepost op: 16 februari 2011 »

Hehehehe,wat een toestand hè ;D
Een jaar of 7 geleden zaten wij in Royal Decameron in Runaway Bay,kom ik aan de praat met een NL stel dat hier voor 1 week zat.
Daarna zouden ze nog een week Hedonism genieten,werd mij een beetje lacherig mede gedeeld 8) Wist ik destijds veel  :-[
Aan het eind kwamen we elkaar weer tegen op het vliegveld van Mobay.Ik natuurlijk nieuwsgierig,zocht gelijk een aanleiding om een praatje te maken... ;)
''Nah? Vertel,vertel,vertel..?! ;D
Het eerste wat mij opviel was dat ze niet echt bijgekleurd waren en de wallen onder zijn ogen waren er ook niet kleiner op geworden hehehehe ;D
Ze waren in gezelschap van een,zich jonger voordoend ''ouder'' stel(ik schat zo rond de 60)en wat die kerel er allemaal vol trots uitkraamde,omtrent spelletjes en dagelijkse bezigheden :o
Ik zal jullie de details besparen,en ben niet gauw op mijn mondje gevallen,maar wist echt ff niet wat ik ervan denken/geloven moest :-\
Nehhh,das niks voor ons..

PeterJam

• Full Member
  • Waardering: +3/-0
« Reactie #5 Gepost op: 17 februari 2011 »

Ik ben nog nooit Nederlanders tegegekomen die daar aan meedoen.
Volgens mij is dat hele swingers gedoe meer populair bij de Amerikanen en de Canadezen.
Preuts in eigen land maar daarbuiten... oh-la-la  :-X

Peter

+ Snel beantwoorden

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Typ de afgebeelde letters over
Luister naar de letters / Vraag een andere afbeelding aan
Typ de afgebeelde letters over:
Welke muziekant zette Jamaica op de kaart?: