Auteur Topic: Hallo uit Lelystad  (gelezen 525 keer)

Beertje

• Newbie
  • *
  • Waardering: +0/-0
Hallo uit Lelystad
« Gepost op: 29 januari 2011 »

Hoi,

Ik ben een vrouw van 35 uit Lelystad. Ik werk op een accountantburo hier in de stad, ga regelmatig op reis en lees graag een boek.

Ik heb samen met een vriendin het plan gevat om in het najaar naar Jamaica te gaan. Niet met een speciale reden, Jamaica kwam gewoon 'voorbij' en het lijkt ons een geweldig land.

Maar we weten niet goed waar te beginnen en zo kwam ik hier terecht. Beetje rondgelezen en zo werd het idee voor Jamaica alleen maar sterker.

Misschien kunnen jullie ons een beetje op weg helpen met wat tips? Welke plaats, hotel enzo?

Groetjes,

Beertje

DutchJam

• Administrator
  • Hero Member
  • Waardering: +23/-3
    • Het Nederlands Jamaica Forum
Re: Hallo uit Lelystad
« Reactie #1 Gepost op: 30 januari 2011 »

Hoi Beertje,

Welkom op het forum!

Natuurlijk is het een goed plan om naar Jamaica te gaan, daar zijn wij het hier helemaal over eens.  :)

Om jullie wat op weg te helpen met wat tips zouden we eigenlijk moeten weten wat jullie willen gaan doen.

Strand, actie, sportief, natuur, jointje roken, historie, muziek... enz, enz enz?

Laat eens weten wat jullie ideetjes hierover zijn.
DutchJam
Administrator & Fond of Ja...

Beertje

• Newbie
  • *
  • Waardering: +0/-0
Re: Hallo uit Lelystad
« Reactie #2 Gepost op: 30 januari 2011 »

Hoi,

Merci voor het welkom.

Ja, wat we willen... Zo'n beetje alles wat je opnoemt, behalve dat jointje. Roken heb ik jaren geleden al opgegeven, ha, ha.

We zoeken gewoon een leuk hotel, niet te groot en all-in hoeft ook niet speciaal, in een leuke plaats, liefst wel aan de kust. Beetje centraal gelegen zou wel handig zijn.
Beetje niks doen en een beetje het land in en mensen ontmoeten. We houden ook van wandelen.

Ik ken Jamaica zoals zovelen alleen maar van de reggae en wil daar graag verandering in brengen.

Beertje

+ Snel beantwoorden

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Typ de afgebeelde letters over
Luister naar de letters / Vraag een andere afbeelding aan
Typ de afgebeelde letters over:
Welke muziekant zette Jamaica op de kaart?: